Alla inlägg under juli 2010

Av Therése Nording - 6 juli 2010 18:25

Kan någon tipsa om en bra partylåt?

Av Therése Nording - 6 juli 2010 16:10

Kom nyss hem från jobbet. Tjejerna kom som räddande änglar då Stina och jag gick hem så vi fick skjuts.

Som Sofie skrev i kommentaren så vill jag självklart tacka Ingela (sofies mamma) som så snällt ställde upp och lånade ut pengar så vi kunde betala tåget :)

Imorgon har jag, Johanna och Stina bestämt att vi ska börja jobba 5 på morgonen för att sluta tidigare och hinna emd det fina vädret ;) Vi får se hur det går.

Nu blir det lite vila och ghost whisperer, har snart sett klart alla avsnitt :D Sen så måste jag nog handla. Tjejerna brukar ha med sig riktig rejäl mat medan jag kommer där med två hårdbrömackor med ost på. heheh. Fick också en godis av pluttan.


  


Älskade Stinis

Av Therése Nording - 5 juli 2010 22:11

Gud vad stressad jag är nu. Det fattas  30 kr på Sofies konto så vi kan ej betala vårat tåg som ska vara betalt senast idag. Vi andra kan inte överföra till henne heller eftersom det tar dagar. Vad händer om man ej betalar det utsatta datumet? Blir det extra betalning, tappar man sina platser eller något liknande?
Sen så svarar ej Sofie då jag hör av mig så jag vet liksom ej vad som händer. Blir så nervös och less. Bara hon hade kunnat höra av sig så man fick lite mer info så man kunde försöka fixa allt men icke. Jag skulle vilja sova med men är alldeles för stressad just nu och måste veta hur det går...


Av Therése Nording - 5 juli 2010 20:30

Det har  varit en riktigt jobbig dag idag. Med heltidsjobb och allt.
Efter jobbet drog jag och hämtade min och Anjies nya bikini men jag hade beställt en förliten storlek på överdelen så måste beställa hem en ny, kan misstänka att Anjie borde ha en ny också eftersom hennes passade perfekt på mig men vi får se. Hon ska komma och testa den imorrn så vi kan skicka tillbaka den så fort som möjligt. Sen efter jag hämtade bikinin så drog jag till mamma och pappa och åt och sen så skjutsade de hem mig efterssom de ska ha bilen hädanefter(u) Sen så gick jag med stina till affären och hon köpte godis och jag fick smaka. Det var riktigt gott.

Nu är jag så jävla trött och ledsen för att min bikini ej passade så jag ska på ghost whisperer såklart.


  

Av Therése Nording - 4 juli 2010 23:32

Though it's been a while now
I can still feel so much pain
Like a knife that cuts you the wound heals
but the scar, that scar will remain

I know I could saved a love that night
If I'd known what to say
Instead of makin' love
We both made our separate ways

and now I hear you found somebody new
and that I never meant that much to you
To hear that tears me up inside
And to see you cuts me like a knife

Av Therése Nording - 4 juli 2010 22:19

Borde sova snart. Imorgon börjar sommarjobbet med Stina och Johanna. Kommer äga att jobba med dem två. Dock ska de lämna mig ensammen i två timmar varje dag för att städa på clas ohlsons :(

Tiderna är 7-17. Det känns grymt drygt. Men om vi jobbar så, så får vi gå hem 12 på fredag och det kommer kännas skönt. Man kanske borde ha lunch med sig? Fan.. har ej tänkt på det heller.

Känner bara att jag måste se på ett Ghost whisperer program till innan läggdags. Det börjar ju bli så spännandeee!!!

Godnatt alla!

  

Av Therése Nording - 4 juli 2010 19:45

http://existenz.se/out.php?id=25153

Hahah erik skickade denna till mig, så ful och rolig. Eller lite rolig iaf ;) Kan ej få melodin ur hjärnan.

Av Therése Nording - 4 juli 2010 19:06

fick nyss besök av Sofie. Det var skönt att få prata med henne om en massa ;D Hon var verkligen galet trött efter igår ;p Jag är rätt så trött jag med. Och nu är det dags att göra mat? vad ska jag laga? wok och quorn? jaa bra idé, det enda jag har haft i lägenheten sedan jag flyttade in.


Hehe har inget värt att skriva direkt så puss sålänge!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards