Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Therése Nording - 7 juli 2010 21:45

Var på Salems gratiskonsert med Anjie. Han var rolig och duktig ;D Har bilder som jag ska lägga in seeen. Sen åkte jag och handlade med mina föräldrar. De är fasen i mig bäst, jag fick all mat av dem+ godis+glass. Som jag egentligen ej äter, men om någon säger till mig: vill du ha en bulle?  klart som fan jag säger ja liksom. Så ingen bra idé att handla med mamma och pappa om man ej vill ha en massa godsaker. Men ändå så är det så jävla söta som köpte allt åt mig.

Så nu är kylskåpet proppat mina vänner ;) antar att vissa kommer bli förvånad. Jag är inte van heller, men det ägeeer.

Nu blir det ghost whisperer och sen sängen skulle jag tro. Börjar samma tid som idag. Puss&godnatt flickar och pojkar.


  

Av Therése Nording - 7 juli 2010 15:06

Onsdag 7 juli 07:32
S
vem är elliot? (:


Det är en kille som jag och Malin träffade i Irland förra året. Grymt rolig kille faktiskt. Saknar alla pojkar i Irland.
Och tack S för låttipsen ;) ska lyssna sen.


__________________________________________________



Kom nyss hem från jobbet. Det har hänt en tråkig sak som jag inte tänker gå in på. Fattar inte vad som är anledningen eller vad som har hänt men det suger. Både jag och Stina är faktiskt lite chockade och besvikna men.


I alla fall så hade jag och Stina en awesome dag på jobbet. Vi skrattade mycket och hann städa en jävla massa. Jag hittade även två kalendrar i en sopkorg som  vi fick ta hem, snacka om braaa. Ville verkligen ha en. Och den låg ej i en äcklig sopkorg utan en med papper i ;) Det är så synd att man ej får filma eller knäppa kort på jobbet för då skulle vi ha massa roliga klipp och bilder. Som tex då jag och Stina stod och pratade medan vi städade ett kylskåp. Hon höll på att skölja av en sak som hon diskat och sedan medan vi pratar ser man hur det rinner ett ton vatten ner på Stinas ben och sen på golvet, skulle seriöst kunna bada i det. Skrattade så jag dog. Stinas miner är guld värda alltså :D



  




Bästa tjejerna

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards