Alla inlägg under oktober 2010

Av Therése Nording - 31 oktober 2010 16:28

Sitter just nu och tränar på sushimenyn. Är fett nervös inför imorgon! Har ju faktiskt inte testat jobba i sushibaren än och imorgon ska jag jobba i den och kiosken samtidigt. Och sen kan kockarna inte ens svenska (y) toppen. Men jag ska faa klara det galant iaf. Skulle dock kännas bättre om någon kunde vara där med mig imorgon också så jag kunde få lära mig allt om sushibaren. De har tex inte lärt mig hur man gör korv, okej kanake inte är så svårt men vafan jag har aldrig serverat en french hot dog förut, hur mkt dressing ska vara i? Jag har aldrig använt en ketchup eller senapsflaska i hela mitt liv .__. Jag vet ej hur jag ska svara i telefonen och ta beställningar, jag vet inte hur jag ska ge beställningarna till kockarna, ska jag säga det eller ska jag skriva på en lapp eller va? Hur lång tid tar det innan sushin blir klar och ska jag säga det i telefonen? Det borde jag ska säga va? Men hur lång tid tar det då? Jag skulle behöva Sipan där med mig imorgon!  Jag hoppas fan ingen vill äta där imorgon. Så alla som har tänkt att äta där imorgon, gör inte det pls ;D

Måste fan prata med Sipan innan imorgon och ställa alla frågor. Tror iaf att en av kockarna kan engelska (y) Så det kanske funkar rätt så bra. Åh herregud vad nervös jag blir då jag tänker på allt! Måste tänka på annat så jag hoppas Anjie kommer snart! Ska hjälpa henne att flytta :D

  

Av Therése Nording - 30 oktober 2010 22:03

Ahh, less jag blev nu då. Hade det skitmysigt hemma hos mamma och pappa men drog hem för att vara med Anjie. Men nu mår hon dåligt så nu har jag inget att göra, önskade bara att jag vetat det tidigare så jag hade kunnat stanna hemma med pappa.

Iaf så har jag fixat ESTAgrejset idag så nu kan jag dra till USA efter jag har bokat resan. Saknar Stinis grymt mycket just nu. Och jag tror att vi kommer ha det grymt kul tillsammans i USA. Jag hoppas vi hinner göra massa grejor och att pengarna tillåter.

Nu blire till att plugga på sushisaker inför jobbet på måndag. spännande höhö.

Av Therése Nording - 30 oktober 2010 14:25

  

    


Av Therése Nording - 28 oktober 2010 21:58

Okej, nu är jag så jävla less och förbannad. Jävla människor det finns. Avundsjuka jävlar som hittar på en massa lögner och rykten. Skulle bara kunna ta fram k-pisten och skjuta allihopa. Åh, vad vill världen, när man försöker vara sig själv och en bra person och sen ska folk hitta på skit om en. Det är bara så jävla irriterande. Nää ska ej skriva om detta, blir så jävla negativt här och det gillar inte jag. Istället ska jag skita i det och vara positiv för imorgon är första dagen på jobbet och det ska gå awesome och vara jättekul har jag bestämt. Hörs imorgon innan jag drar dit :D

Av Therése Nording - 28 oktober 2010 16:07

Ohoh, åt nyss asiatisk mat. Fan vad gott det var, nudlar och grönsaker. Första gången jag åt med pinnar. Det var spännande. Sofie och jag satt och åt i bilen utanför min lägenhet x)
Pratade med Stinis igår också. Hon verkade ha det bra och varmt :D Längtar verkligen till henne.
Nu blir snus och cola och film.

Av Therése Nording - 28 oktober 2010 11:59

Nu blire att åka till stan med Sofie och gå på af+ att hon ska på en jobbintervju, spännande :D

  

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 23:10

Okej min lyckliga stund slutade ganska snabbt. Känner mig lite lätt deppig istället. Varför ska man aldrig kunna lita på personer? Varför är det alltid någon som ljuger och förstör något så bra? OCH varför är det alltid de underbarast människorna som gör det? Just nu vill jag bara ligga under täcket och skrika. För jag blir så jävla förbannad att man inte kan lita på sina vänner/personer man tycker om. Varför är det så jävla svårt för folk att vara ärlig och sluta såra folk gångpågångpågång? Det går fan inte att lita på någon. Litar bara på en två person, ingen annan är fan värd att lita på. Och vad vill folk med att ändras? Det är så jävla äcklig då man träffat en person som är hur gullig som helst om man tycker om hon/henne så otroligt mycket och sen på bara ett litet tag kan han/hon ha blivit en helt annan person. En känslokall jävla idiot som inte bryr sig om något.
Nu jävlar ska jag ösa på med the och deppmusik.

  

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 20:27

Woho fick jobb idag. Det är ett kiosk och restaurangjobb ;D Det var inte det jag skickade in cvt till tidigare utan detta fixade min kära lillasyster till mig. Är dock fett nervösss. Börjar på fredag och ska stå där själv efter  bara en timmes träning. Men med allt jag klarat de senaste dagarna så klarar jag fan av allt! Det kan jag lova. Känner att självförtroendet är upp till 60% och det är fan mycket för det brukar pendla mellan 20-30%. Livet kan ej vara bättre än nu. Eller en man skulle väl vara najs men han hittar jag lätt i USA.

  


GLAD TJEJ!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards