Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Therése Nording - 11 juli 2010 13:12

Det enda som håller mig vid liv under helgjobbet är fan Turkietresan. Går runt där och tänker på hur najs det kommer bli och vad roligt vi kommer ha. Man ska dock ej ha för höga förväntningar för då kommer allt suga.

På veckan är det Stina som håller mig vid liv.

Snart hoppas jag att Sofie hör av sig så vi kan åka till stranden. Ska btw lägga upp bilder från igår också när jag vaknar till. Det var roligt igår även fast man var galet sliten och trött. Vi pratade, spelade lite ölspel och kollade på bilder(visade Stina alla Alanya bilder, ska lägga upp dem så ni får se sen också).  Sen åkte vi till bla Stinas Korv&co, sen hämtade Chippen oss och jag och Anjie åkte runt med honom ett tag.
Jag fick massa filmer av Stinis, det ägde+ en fin tröja, tack bästaste Stinis <3

Nu måste jag duscha och göra mig i ordning.

Av Therése Nording - 11 juli 2010 09:57

Nu beger jag mig till jobbet, trött som en galning är jag. Vill helst bara sova igen. Men vad ska man göööra. Sen efter jobbet borde jag städa men det känns ej så lockande så jag hopaps det händer något kul. Hörs sen. PUSS!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards