Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Therése Nording - 16 juli 2010 22:50

Hallå, sen sist jag skrev har jag sovit, sett på film, ätit ett bregs av tacos och fika, hälsat på hemma, myst med Tiger, kört Elin och co, bränt en skiva och sen inte så mycket mer.

Lovade Elin att jag skulle höra av mig till henne senare, skulle vara kul att vara med dem men jag är så jävulskt trött och sliten. Plus att jag har uppsatt hår= inte min grej. Ska i alla fall se på en film och se om jag får någon ork att gå ut sen.

puss!

  


Elin och jag för lääääänge sedan!

Av Therése Nording - 16 juli 2010 11:20

Hallå. Har nyss duschat, det var grymt skönt efter jobbdagen. Är i alla fall ledig i helgen och det känns skönt också. Stackars Stinis. Igår somnade jag ca 4-5 efter jobbet och vaknade ca 12, då borstade jag tänderna och gick och la mig direkt igen. Det var galet skönt att sova så länge men hade fortfarande problem att vakna i morse.

Idag såg jag min drömman på jobbet också. hehhee. Har dock ej sett hans framsida riktigt ordentligt men bakifrån är han grymt jävla snygg (h)
Han förgyller min dag på jobbet lite, men mest förgyller Stinis den.

Nu blir det film och vila och sen får jag se vad som händer ikväll. Puss.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards