Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Therése Nording - 9 juli 2010 23:22

Godnatt pullungar!






  

Av Therése Nording - 9 juli 2010 22:12

Har suttit och läst Anjies blogg från början. Jävligt roligt. Sen då jag kom till Alanyaresan blev jag mer peppad än någonsin. 48 dagar kvaar. Känns för länge men kommer ha tre veckors kul med Stina, sen bröllop och sen resa med familjen och sen drar vi. Så kommer gå galet snabbt iaf skulle jag tippa på. Men därför kommer det dock gå galet snabbt i Alanya med (u)


http://maaarre.blogg.se/
Är galet avundsjuk på denna tjej som är i Alanya nu och jobbar. Kan bara tänka mig hur najs det är. Och sen blir jag ledsen för att vi ej är där och jobbar nu!!! Men det kommer kanske fler chanser ;)


Borde sova eftersom jag jobbar 8 imorrn men vem fan vill sova 22.22 på en fredag?! inte jag iaf. Hatar alla som är på gatufesten med. vill också. buhuh.


Tur att jag får mysa och ha kul med mina pullor imorrn efter jobbet, det ser jag framemot. Påminn mig att ta med kameran ;p


puss!

Av Therése Nording - 9 juli 2010 18:26

Jag cyklade hela vägen. Wohoo vad duktig och svettig jag känner mig.. Insåg inte att det var så varmt ute :D Köpte mozzarellaost+ majs. Kände att jag hade lite få grejer till tacosen då jag hörde vad Stina och Korv skulle äta till sin tacos så jag köpte lite majs.


Efter denna tvätt är det väl bara att sätta gång med maten. Det enda problemet är att jag inte har någonstans att tillreda den, typ sängen.


PUSS

Av Therése Nording - 9 juli 2010 17:17

hehhe Anjie ville att jag skulle uppdatera eftersom hon har tråkigt på jobbet så jag gör väl det dåå. Har dock inget kul att skriva pullan ;)

 Har nyss satt på en tvätt och jag är så jävla trött. Gick och la mig efter jobbet och vaknade ca nu. Just nu pratar jag med en turk på fb xp hahah, så rolig fredag. Men senare så ska jag väl följa Sofie och Issa då de ska bada skulle jag tro men får se hur det blir ;D Kom ju på att jag måste tvätta och det lär vara klart 10.
Sen tänkte jag äta lite tacoos idag, men har ingen ostfan så drar väl på lidl och inhandlar det om jag orkar. Lär ju gå snabbt med cykeln ;D men lär inte orka cykla tillbaka hem, bara uppför ju (u) så cyklar ner och gå hem, bra plan.


Av Therése Nording - 9 juli 2010 09:44

Hallå! Kom nyss hem från jobbet och lämnade Stina som kämpar så tappert ;) Fick nyss en update om hur snabb hon har varit ;p

När jag satt mig på cykeln imorse så gjorde det så jävla ont i arslet. Fyfan vad drygt det var. Känns bra att cykla dock, få lite träning ;) Sen får man ju träning på jobbet  då man i princip springer runt hela dagarna. Jag brukar dock dricka chockochoklad och chokladkaffe, borde sluta med det men det är så jävla gott, eller ej kaffet men det behöver jag för att sätta fart och jobba, är fan som en jävla zooombie klockan 5 på morgon. Första dagen drack jag ca 6 koppar choklad!!! fyfan.

Nu ska jag väl kolla om det finns någon film eller serie som är värd att kolla på sen då ajg blir lite mer trött så sover jag fan till 17 och börjar tvätta.

Puss så länge.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards