Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Therése Nording - 2 juli 2010 23:23

Okej, bion ägde. Den var grym,  och Bellas pappa var kung som Mallanballan sa ;) Dock fanns det småsaker som jag inte gillade men i övrigt var den otroligt värd att se :D Det var både humor, spänning och kärlek.

Btw, köpte ju en ny klocka idag, den passa verkligen inte.. Vad vill mina små handleder?! Ser ju löjligt ut då den hänger där och dinglar. Fast den är dock snygg. Undra om man kan fixa det?

Nu blir det fan uppesittar kväll med mig själv. Kan äntligen vara uppe den tiden jag älskar vara vaken mest. Vet dock ej om jag har underhålling länge men jag hoppas.

Skriver kanske ett mini-inlägg sen innan jag sover, men annars puss och godnatt    ( hehe fint hjärta)


Lycklig tjej efter en underbar dag!  

Av Therése Nording - 2 juli 2010 19:18

Hejsaan.


Är hemma hos mamma och pappa nuu. Har snott syrrans dator (6) hehe.
Det är dock bara Alex, jag och pappa hemma, men hann träffa Emelie och mamma ett tag iaf. Maten de bjöd på var supergod; potatissallad, sallad, fetaost och tzatzikibröd.  MMMMMM!


Och vet ni :D har hittat kameraladdaren nu. fest. Har saknat den. Så nu blir det förhoppningsvis massa bilder framöver ;) Väntar på att Sofie ska hämta upp mig så vi kan åka och handla och sen dra till bion men det verkar gå segt och har en känsla av vi kommer bli försenad. buhuhu. Sen vart fresen är Anjie?! Någon som vet?!



Tigge och syrran
  
Heheh chillarn  

Av Therése Nording - 2 juli 2010 12:43

Fick städa på Clas Ohlsons idag med ;D Lite jobbigt men extrapengar ägeeer.
Haha min chef äger ocksåå, hon är så glad och rolig och man känner verkligen att man kan prata med henne om det är något. Älskar också då vuxna gör smileys i sms. heheh.

Nu ska jag iaf till af (u) måste lämna in papper och sen ska jag på Clas Ohlsons och köpa en blå klockan sen ska jag hem till mamma och pappa och chilla, jag hoppas att de bjuder på god mat. Och sen blir det BIO.. wohooo!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards