Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Therése Nording - 3 juli 2010 17:30

Hallå, nu ska jag åka och äta med brorsan och sen hämta Anjie och sen blir det hamnfesten. Hittade en okej outfit:


svårt att knäppa med camen men ;D

Av Therése Nording - 3 juli 2010 16:34

Håller på att göra mig i ordning inför kvällen. Det blir hamnfesten+rixfmgrejset med Sofie och Issa. Kommer nog bli rätt så kul. Sen ska jag skjutsa mamma och pappa ikväll med, de ska på hamnfesten också, tur att jag ej ska festa ikväll då. hehe. Ska ju som sagt ej festa förren Turkiet.

Sitter och funderar på vad man kan ha för kläder, mina garderod ser galen ut så vet ej om jag kommer hitta något där, behöver mer garderober :D Två är för lite.

Skriver sen då jag är helt redo ;D Btw så kommer jag ju ha kameran ikväll så kommer kunna knäppa massa najsiga bilder. puss!

Av Therése Nording - 3 juli 2010 14:36

Åhh jag vaknade totalt på fel sida idag.

Alltså varför fattar inte vissa att alla inte blir likabra på bild som dem och inte gillar då det finns tusen bilder man hatar runt på internet? Det är fan bara att klippa bort den som inte gillar den?! Eller vadå är det så jävla jobbigt? Bara för de  blir bra på varenda jävla bild betyder det inte att alla blir det. Alla blir ej bra på bild och det är fan ej fjantigt att be någon ta bort en bild som man mår dåligt av. Jag tror att personer som ej är fotogeniska förstår hur jag menar iaf. Speciellt då man är på bild med någon som ej kan ta en ful bild om den personen ej väljer det själv.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards