Alla inlägg under mars 2011

Av Therése Nording - 26 mars 2011 22:00

Vänner; de vet då de behövs utan att man behöver säga något!

Av Therése Nording - 21 mars 2011 12:44

tjobroo.

Idag är det tvättdag. Drygt som bara den. Snart är den första tvätten klar iaf.
Funderar på att försöka tvinga hit Anjie så vi kan beställa lite kläder och fixa med flyg osv. Tiden går fan snabbt och snart kommer vi åka, är galet nervös faktiskt.
Är det någon som vet någon bra, annorlunda klädsida :D? skulle vara asbra om vi fick lite hjälp. puss..

 

Av Therése Nording - 20 mars 2011 19:45





Ser ni mig och Stinis? ;);) heheh. Bästa dagen eveeeer, saknar den!

Av Therése Nording - 20 mars 2011 09:09

DAGS FÖR JOBB!

  

Av Therése Nording - 20 mars 2011 07:25

Tjenatjena..

Igår så kom Sofie hem från Thailand.. Det var fett kul att höra allt hon varit med om :) Vi pratade lite hemma hos mig och sen så drog vi till Sipan. Där så satt han och en kompis och rökte vattenpipa ute på altanen, vi satt där typ i en timme, skoja kanske en halv men det kändes länge. Sen så bjöd hans mamma på good mat :D och sen spelade vi Fifa och drog och hämtade Issa. Sen så stannade vi på Anjies jobb och Sofie berättade sina historier en gång till och sen drog de hem till Issa och jag stannade på jobbet med Anjie. Sen drog jag till mamma och pappa och de bjöd på glass och choklad. Jag som skulle sluta äta onyttigt men tror inte att det blir så faktiskt :D ska försöka träna desto mer ist.

Anledningen till att jag är vaken denna tid när jag börjar jobba klockan 10 är att katta har typ naffsat mig i fejjan hela natten och tillslut vaknade jag och kunde ej somna om:p rätt så skönt att kliva upp nu egentligen men nu kommer jag vara galet trött typ klockan 18 ist. Nu sitter katta och gnäller för att hon inte når till någon ljusreflektion hahah. Hon är så söt, hon ska dock hem idag någongång :)

Av Therése Nording - 18 mars 2011 22:12

Är för tillfället kattvakt åt johanna (H) hon kommer hem på söndag ngngång!

  

Av Therése Nording - 14 mars 2011 19:48

Helloo. Har inget att göra för tillfället :D det var fresen ett tag sedan alltså.
I helgen har jag  jobbat, festat och umgåtts med familj och släkt :D
Känns ganska bra att ha massor att göra faktiskt.

Iaf så var jag och farmor och farfar igår. De bjöd på lunch och sen ägnade jag och farmor resten av dagen åt att kolla på gamla bilder. Det är så himla kul faktiskt. Fick se massa bilder på pappa, jag är så otroligt lik honom alltså, en exakt kopia.

Idag var jag på möte på ISS.. Vilken dålig respekt de har för chefen där. Bara typ jag och Pontus (de yngsta) som lyssnade riktigt på chefen. De andra kärringarna kacklade en massa då hon försökte prata.

Ajaa, nu sitter jag bara och väntar på BB. Har börjat älska det nu fast det var lite lamt i från början. Sen ska jag äta min hallonsaltlakritsglass (H) har btw köpt en ny kamera idag så att snart kommer det mer bilder :D puss.

  

Av Therése Nording - 11 mars 2011 12:34

hello. Har jobbat mycket och varit borta de sista dagarna. Först i Onsdags hade jag jobb 11-14 och aen 16-23. Och igår så var jag och Anjie i Solle hos Bettfysiologen. På vägen hem pratade vi om gamla minnen och lyssnade på raggarmusik+ Uggla hehe. Efter det hade jag en eng inlämning som skulle skickas in idag senast klockan 12. Så jag började igår men var för trött för att avsluta så jag klev upp typ 8 för att göra klart, blev typ klar några min över tolv. Har dock ingen bra känsla om denna uppgift, började som vanligt i sista sekund och denna uppgift var fett svårt .__.

Jag ska snart på Af och sen apoteket med Anjie. Måste bara leta en liten liten lapp i min stökiga lägenhet med alla tider jag jobbat.


Ps. jag har mina nya dator...ds.


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards