Alla inlägg under mars 2012

Av Therése Nording - 10 mars 2012 17:23

haha omg vad min blogg suger. Som vanligt tar jag alltid en paus på flera månader och sen skrivar jag några inlägg sen tar jag en paus igen ;D men ibland händer det ju verkligen inget i mitt liv. Det enda jag gör är att jobba och jobba. Fast nu har jag iaf en underbar vän som jag kan hitta på något med varje helg vilket är awesome. Vi tappade kontakten ett tag men är så jävla glad att vi pratar igen för jag vet ingen bättre vän. Har iofs en till underbar vän men det blir bara att vi pratar lite ibland vilket är tråkigt men när man jobbar all the time så blir man så jävla lat. 

Hahha nu lät det som jag bara har två vänner i hela världen men jag har faktiskt många bra vänner men som man bara träffar väldigt sällan men har otroligt roligt med :)

Just nu väntar jag på Elin, min helgkompis hehe, vi ska se på melo och festa lite tror jag men hon har svårt att hitta skjuts hit eftersom hon bor miljoners mil härifrån vilket suger så dagen kommer väl sluta med att jag sitter och äter chokladpudding framför melo alldeles själv .__. 

hörs senare eller om ett halvår ;D

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Skapa flashcards