Alla inlägg under juni 2011

Av Therése Nording - 28 juni 2011 14:25

okej min blogg suger just nu, går inte ens att he upp bilderna på alanyakillarna. Håller på att bli galen. Men ska försöka tills det funkar!!!!

Av Therése Nording - 26 juni 2011 19:33



Påminner om mig och Anjie x) och nu är vi påväg och ska köpa en fetpizza.  


Av Therése Nording - 26 juni 2011 14:24

Tja, äntligen så har vi internet i lägenheten. Verkligen skönt, har saknat att prata med alla där hemma.
För tillfället är både jag och Angelica sjuka. Har massa hosta och fel i magen + att Anjie slog huvudet i en klippa igår så vi fick sova på sjukhuset.

Vi ska fråga chefen ifall vi kan vara ledig ikväll och ta igen oss. Då ska vi nog se på scrubs och äta pizza (H)
Sen bad någon mig att göra ett inlägg om snygga alanyakillar, så såfort jag är frisk så ska jag och Anjie ut och ta lite kort på killarna ifall de går med på det ;) 

skriver lite mer sen då jag slutat hosta :D öpöpöp.

saknar denna pulla <3   

Av Therése Nording - 10 juni 2011 13:37

tjotjo allihopa.

Jag och Anjie haller pa att flytta för tillfallet. Snacka om less jag ar. Men om nagra dagar ska vi börja jobba i baren och da kanske allt kanns battre och vi far nog battre lön antaligen.
Just nu sitter vi pa ett internetcafe och vantar pa att chefen ska ringa med goda nyheter om att han har en lagenhet till oss. Men det ar klart han maste ha, kanns det som. Han kan ej lamna sina nya bartenders pa gatan saatte.
Men det ar fett drygt att behöva packa och dra min trasiga resvaska genom hela stan igen. Tur att vi har manga vanner iaf som hjalper oss.

Nu ska vi köpa en mozzarellapizza, fett med gott mannen. Hörrrs!

Av Therése Nording - 4 juni 2011 21:59

tjobro. Ligger hemma ensam i lägenheten för tillfället. Anjie är på en dejt så jag väntar tills hon kommer hem så ska vi nog gå ut och fika eller något ifall jag orkar. Är otroligt trött idag, sen har jag världens hosta. Jag gillar absolut inte att vara själv i lägenheten för den är så mörk och stor .__.
Igår så jobbade vi lite, vi skulle dra folk till Hollywood från ett hotell, det gick bra till en början men då skjutsen kom så hade alla bangat och det var bara fyra kvar, först var det ca 15 tror jag hahah otroligt failat.  

Nu ska jag bara chilla och se på lite scrubs :D ha en bra lördagskväll! 

   

Av Therése Nording - 3 juni 2011 16:52

Helooo.
Sitter just nu och inväntar  döden och beachpartyt. Orkar verkligen inte gå. Vill bara ligga hemma ikväll och vila mig pigg. Snoret ba rinner och halsen ba brinner, asbra rim lan. Jag och Anjie får dock aldrig vara ensamma här hemma så kanske är likabra, det är inte en enda tyst sekund och det gör mig galen. Speciellt då de suger på engelska och man inte kan fatta dem.
Vad mer kan jag säga, vi har shoppat lite idag. Anjie köpte linser, jag tycker de är fett coola men hon ville ha mörka och dessa var ljusare än hennes egna ;p 

Nu borde jag duscha så att vi hinner sätta in löshåret (H)


   

Av Therése Nording - 3 juni 2011 00:51

Av Therése Nording - 3 juni 2011 00:37

Är så less för tillfället. Vi har fått en ny rumskamrat typ tills på söndag. Han är fett trevlig mot mig men han är så svinig mot Angelica och han håller aldrig käften. Vi måste verkligen ha en egen lägenhet innan vi blir galna.


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards