Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Therése Nording - 1 juli 2010 23:29

Okej, hon blev klar så jag måste visa hennes bilder och hennes förklaringar.



Vi sitter på casablanca. Tillslut insér vi att Sofie är borta.
Malin bestämmer sig för att leta och hon hittade..
Ja.. vad säger malin på bilden? rätt svar får en FET LÄNK hehehe. 
 Så gå in på hennes blogg  och gissa och få en länkning ;) hehe hennes blogg: http://anelia.blogg.se/, men det vet väl alla redan (h)



Malin - Försöker späxa till det.. hon är ju bara helt galen.
Jag - är bara glad för att få hålla i en delfin
Tres - har lärt delfinen att göra lite tricks.
Sofie - blir lite småtänd på delfinen "kurt" hahaha 
 
Sofie (med mörkblåklänning) - Försöker göra något coolt. Men jag säger bara... lägg ner karriären gumman ;)
Therése - Blir lite småtänd på turken som späxar
Angelica - Jag körde ba.. heey?? det som händer i alanya stannar i alanya. Eller hur var det?
Malin - Hittar något snyggt lammkött som hon hånglar upp  

Av Therése Nording - 1 juli 2010 23:08

Ska snart sova för imorgon är det sista arbetsdagen för vecka och sista dagen med Pär.


Är bara vaken för att jag ska se Anjies paint Alanya bilder med, hoppas hon är klar snaart! De lär säkert vara tuser ggr så snygga än mina dock, så duktig som hon är :D
Medan jag väntar lyssnar jag på Jay sean. Gillar de flesta låtarna på hans album; All or nothing.


Jay Sean – All Or Nothing-spotifylänk



Godnatt sötnosar!  

Av Therése Nording - 1 juli 2010 21:43

Precis då jag skrev blogginlägget om skor så dog internethelvetet. Jag hade så jävla tråkigt, jag hade inget internet, ingen tv och inte ens någon bok!!! Fick ringa runt till Övikshem och Bahnhof. Det sög, tog hundra år att komma fram.

Så jag lyssnade på gammal musik och spelade harpan. Sen skrev jag lite på Alanyalistan, då kom jag på att Anjie hade gjort roliga paintbilder så skulle testa med. Jag har noll konstnärlig talang har jag märkt, men bilderna var underbara iaf. Se och njut.

  Hehe ni kan ju gissa vem som är vem ;) Annars står det nedanför.



Såhär brun ska jag bli då jag är där. Synd bara att resten ser rätt  bleka ut.(6) Förutom Sofie då men jag har snyggare bränna (H)
Sorry Malin ;) tror ej du kommer vara så blek då vi åker hem dock :D Men det var slut på hudfärger.   Btw kanske ska förklara bilden; Jag=sover. Anjie=Bakis och solsting. Sofie=chillar. Malin= Hon är bara så jävla galen!

Av Therése Nording - 1 juli 2010 15:47

Kom hem från stan med Sofie, Issa och Anjie. Köpte ett par grymt snygga skor, de var dock ej på rea som alla andra men de var värda priset. SÅ jävla irriterande att jag ej kan visa dem för er eftersom jag tappat bort kameraladdaren. Men till helgen borde jag ha tid och ork till att hitta den så då ska jag visa ;D Snart borde bikinin jag och Anjie beställde även komma. Jag längtaaar!

Har inte så mycket mer kul att berätta, jag är bara så grymt trött. Puss!

Av Therése Nording - 1 juli 2010 10:37

Heellooo.  Har nyss duschat bort all smuts från jobbet och smörjt in mig med kokos body lotion, luktar grymt gooott!

Igår så pratade jag och Anjie om vilka tatueringar vi ville göra, jag vill lätt göra en spindel, har velat det sen jag var typ nio. Sen ville jag göra en svensk text men ha den på ett annat språk. Jag använda något lexikon och italienska såg snygg ut med min text. Men man kan man ej lita på lexikon så jag hittade ett forum där det fanns flera som kunde översätta. De förstod dock ej min text så de gav mig massa andra liknande förslag som jag älskar. Första texten skulle vara från en Håkan Hellström låt men det blev så fel och gick ej att översätta. Skulle dock gärna vilja ha den texten men jag tror att denna kommer äga också! Ska visa sen ;)

http://forum.wordreference.com/- forumet. Det finns såklart fler språk än italienska.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards