Alla inlägg under maj 2010

Av Therése Nording - 29 maj 2010 18:42

Är hemma hos Anjie nu med Moodi. Vi har städat, inte för att jag har bidragit med så mycket, tycker att jag har städat nog på jobbet idag men jag har iaf städat henens rum ;D
Ikväll ska i alla fall hon ha fest, kan dock ej festa för jag jobbar imorgon också men tänkte vara här och umgås ett tag i alla fall.


Anjie berättade att jag hade ringt Martin klockan 7 i morse och sagt att jag ringt fel. Sen kollade jag på mobilen och sen hade jag tydligen ringt honom och pratat i sömnen. Jag brukar ofta ringa folk som ringt senast till mig då jag stänger av alarmet men inte fan visste jag att jag brukade prata med dem, fresen vad pinsamt 8-) hehe. hoppas han kommer ikväll så jag kan fråga exakt vad jag sa. Fick i alla fall ge igen för att han ringde 3 på natten, hehehe.


Får i alla fall internet på måndag och det är jag nästan säker på :D för har fått ett brev om det, så om det ej kommer då, då jävlar blir jag förbannad.


Nu ska jag umgås med bästaste pullan då och bästa Moodi förstås.. puss..


  


tänkte ta en ful bild men är snäll idag (h)

Av Therése Nording - 26 maj 2010 13:42

I måndags fick jag ett halvtidsjobb typ. Så otroligt skönt att få tjäna lite pengar. Fast det är ett jobbigt jobb ;D hehe. Ska städa på Hägglunds på vardagarna... Det är mycket jobbigare än förra sommaren då jag jobbade där för nu är det mer folk :D Men alla är så trevliga så det är kul. Sitter ni i skolan efter att jag jobbat i ca 6 timmar. Känns jättedrygt att sitta här nu, känns som man har missat så jävla mycket asså. Aja ikväll kanske jag åker till Anjie om jag kan eller så ligger jag bara och vilar upp mig till imorgon.

Kommentar till färga håret
Vad kul med egen lägenhet! vars ligger den? :)

av Josefine


Hehe fick en kommentar av Josefine men vet inte hur man svarar på kommentarer så skriver här istället.

Jaa det är riktigt kul :)
Bredvid sjukhuset så finns det lägenheter i olika färger, typ rött, blått, brunt och gult. Jag bor i alla fall i det bruna ;D Jag hoppas att du förstår vart jag menar.

Btw så kommer jag få internet om några dagar nu i alla fall, det är jag helt säker på för har fått en bekräftelse och hela köret :D äntligen...
Av Therése Nording - 20 maj 2010 11:27

Sitter i skolan och har grymt ont i magen. Vill bara hem och sova som fan men det går ju icket. Vi slutar halv 4.

Vi är bara fem pers i klassen, det är ganska skönt ändå. Slipper det vara en massa iv då man mår dåligt.

Idag ska kanske Malin komma förbi, jag hopas på det i ala fall. Jag vet inte vad vi ska göra, finns ej så mycket att göra i lägenheten. Kanske spela tv-spel som vanligt eller ta en promenad. Vi får se.

Längtar verkligen tills jg får internet, vill se på alla serier som jag missat.

Aja har ej så mycket intressant att skriva så skriver mer sen eller imorgon. Puss!



Av Therése Nording - 19 maj 2010 11:17

igår hade jag grymt kul.
Var med Anjie och Sofie, de följde mig hem till mamma och pappa och i städade bort allt skit i mitt gamla rum. Tur att de var där annars hade det varit förjävla jobbigt.
Sen åkte vi till min lägga och spelade supermario ;) tjejerna tyckte att det var väldigt spännande. Det var liv och skrik av dem som fan. Det var så roligt att se ;) Sen bjöd jag på det lilla jag hade, mackor och äcklig ost och saft :D

Idag ska jag och Sofie spela igen (h) sen ska jag ta ett samtal med Anjie för hon och jag behöver prata om några saker. Ska bli spännande och se hur det går ;) om det blir något bråk eller om det blir ett trevligt samtal. heheh 8-)

Nu ska jag plugga vidare tyvärr. Ha en bra daag, puss!

Av Therése Nording - 18 maj 2010 09:44

sitter i skolan med fem tjejer, vi har nyss gjort ett personlighetstest men vi kan inte kolla resultatet för läraren glömde ge oss någon lapp. Idag ska pappa i alla fall beställa internet till mig tack och lov. Vet dock inte hur många dagar det tar innan jag får det men. Idag ska jag till mamma och pappa för att städa det sista i mitt gamla rum. Riktigt drygt. Det är tusen saker och förjävla stökigt. 

Av Therése Nording - 17 maj 2010 12:23

Haha sitter på msn och pratar med en spansk 18-åring som tydligen hade addat mig för att han hade sett min blogg ;D lite roligt faktiskt. Han heter i alla fall Juan. Han är riktigt trevlig.
Ska fortsätta prata med honom nu om vädret.

Av Therése Nording - 17 maj 2010 11:50

I helgen har jag faktiskt haft fullt upp och roligare än på länge :D I fredags tror jag, då var jag på örnexpo med farmor och farfar och sen efter åkte jag till familjen och sen tog jag med mig Tiger till mig, men vi hann bara på en promenad och sen smsade Stinis och frågade om vi skulle ta en promenad och se på film så då åkte jag hem med Tiger och sen hämtade jag Stinis. Först gick vi upp till min lägenhet och jag visade hur den såg ut. Sen gick vi på kvantum och sen till Stina och såg på music and lyrics. Fast vi kollade mer på Stinas katt Snuffles för han är så jäkla rolig :D Han bara flyger runt i rummet.


Sen på lördagen så var jag med Stina och Johanna, vi handlade och gjorde världens godaste tacos och sen åkte vi och hyrde en film som heter flickan, vet inte riktigt vad jag tyckte om den, lite seg var den i alla fall. Sen spelade vi tv-spel, var ute i solen och lekte med Johannas hund Fenja, såg på tv m.m Grymt kul kväll. Och igår var jag hemma hos familjen och städade. Inte fullt lika kul dock.


Pratade nyss med älsklingmalin och hon sa att hon skulle komma förbi och kolla på lägenheten i veckan någon gång. Det ser jag framemot, saknar henne massor. Sen så vill jag höra allt om hennes nya man också ;) Vi har mycket att ta igen.


Btw så kommer jag nog få internet om ca 5 dagar.. Det ser jag verkligen framemot för jag har fresen inget att göra på kvällen nu.


Nu ska jag ta lunch och sen sitta och vänta till 3 så jag kan få gå hem. Puss.



Av Therése Nording - 10 maj 2010 20:45

Var med Sofie och Bella hela dagen, mycket trevligt ;D Vi färgade mitt och Sofies hår, mitt blev lite sådär vackert gult 8-) och Sofies blev faktiskt riktigt grymt ;) Hon passar mycket bra i det :) Nu sitter jag hos mamma och pappa och hoppades på att få något att äta men icket.

Ska nog snart åka hem, åkte typ bara hem för att skjutsa hem Sofie och kolla lite på internet eftersom mamma och pappa nyss var hos mig. Imorgon ahr vi sovmorgon till 13.00 men ska till Bella 9.00 och göra säljpärmen, så går det om man gör allt i sista sekund.

Ha det bra sålänge ;) PUUSS!
  


Har inga nya bilder, bara gamla cambilder typ ;) måste ta några nya.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards