Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Therése Nording - 30 juli 2010 21:10

Jag sitter fortfarande hemma, jag har inte orkat gått till förfesten utan sett på how i met you mother istället. Anjie och jag kanske ska åka lite bil då hon slutat, det är en av de bästa sakerna jag vet. Så det ser jag framemot om vi har någon bil. Eller bara hon skulle kunna komma hit skulle vara bra, börjar få lite tråkigt.

Idag var jag iaf och handlade, först gick jag på ica sen då jag kom innanför dörren kom jag på att jag glömt köpa osten till maten, då gick jag på lidl istället och köpte ost. Sen då jag kom hem precis innanför dörren kom jag på att jag glömt att köpa matlagningssmör, så då gick jag på ica igen. Fan vad less jag var då.

  

Av Therése Nording - 30 juli 2010 09:44

Okej nu är det dags att jag skärper mig med bloggen. Har fresen inte skrivit på åratal. Men som jag sa förra gången så jobbar&sover jag i princip bara. Förra helgen var jag dock på fest hos Diego. Jag hade grymt kul faktiskt. Sen ikväll blir det förfest hos Malin med några brudar. Senare ska de ut någonstans men jag som jobbar hela helgen måste hem tidigt och sova. Hade verkligen varit kul att gå ut med dem.

Idag var det sista dagen på sommarjobbet och sista jobbdagen för Stinis ever. Kommer sakna henne på jobbet så otroligt mycket, hur kul kommer det vara att gå runt där själv?!  Vi putsade iaf fönster hela morgonen för vi hade missuppfattat allt och trott att vi inte skulle putsa några fönster så igår fick vi reda på att vi hade miljoners fönster och putsa så vi fick lägga på en rem. Tycker vi lyckades riktigt bra faktiskt och är stolt över våran insats dessa 4 veckor. Jag är också glad att jag fick jobba med Stina, känns som vi kom närmare varandra igen, kanske närmare än vi någonsin varit och är tacksam för det för Stina är en av mina två favoriter. Hon förstår mig verkligen och jag kan prata om allt med henne och hon dömer ej (känns det som iaf, hehe) Sen är det så typiskt att hon ska flytta till Umeå nu :(:( fast tur att det ej är lång men iaf!!! liksom vadfresen, kan inte ha en av mina favoriter så långt borta.

                     
                                                  
                     Favorit.  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards