Alla inlägg under maj 2008

Av Therése Nording - 13 maj 2008 08:38

jahajaaa. nu är der rörlig bild men belinda och jennie är ej här sååå vi kan ej filma ;D  så ist sitter jag och johanna och "arbetar" med tala och presentera.

OUT OF BOUNDS!!! Det är fan det tråkigaste och jobbigtaste jag någonsin har gjort tror jag.  ett fel sedan måste man göra om hela .__.


Ni kan testa här :

http://webdesignskolan.com/photoshop/out_of_bounds/out_of_bounds.html


jag har ont i magen och vill hem, orkar då fan inte dansa min och anjies dans. fassst får ändå dåligt samvete.

idag har viii rbl, idrott, sv, och foto. Och foto betyder redovisning.

igår lyckades vi iaf prata med lars så vi får redovisa historian på måååndag! fan vad skönt.

Asså jag har verkligen inget intressant att skriva, jag bara skriver för att jag inte har ngt att göra. så jag ska sluta skriva nu (H) puss!



Av Therése Nording - 1 maj 2008 10:56

HAHAHA jag tyckte ju att festen sög igår för att jag tappade massa grejer och shiiit;D OCH för att jag inte hade ngn aning om vad jag gjorde :D längtar tills skolan då vi alla kommer prata om kvällen för jag har ingen aning om vad jag gjorde:D kommer bara ihåg småsaker som tillexempel;  vi var inne på statoil, jag julia och anjie, och julia köpte snus till mig. sen sååå berättade anjie att hon snott en snus från mig i skolan  occchhhh        


ngn körde mig i en kundvagn? för att jag ej kunde gå x), jag gick barfota och muerle fick typ släpa mig genom helaaaa stan, och att håkan knappen försvann och jag gick runt och letade den, att vi fick komma in i en lägenhet jag, johanna och julia kanske?  jag och johannaaa toook aaa piss och vi gick ut igen, seen så hade julia tydligen snott en cykel?:D jag trodde det var hennes eller jag fattade ingenting. Åhh tycker så synd om muerle, jag skäms ihjäääl :D:D:D sen så tog jag hand om johanna ett tag:) sedan drooog vi heem. F A I L A D kväll :) men ändå roligt då jag tänker på allt jag kommer ihåg. fan vad ful man får varaaa:D hahaha. sen igår då jag kom hem sååå hade ngn  öppnat mitt rum för att vädra så det var iskalllt, dååå satte jag på hårtorken för att värma mig +++ det var asskönt. och sen i morse fick jag höra att jag typ somnat med hårtorken pååå. såå jag kunde typ ha startat en eld där om inte syrran hade märkt det :D hahah. fulast ever:D


näää men tack för kvällen alla underbara flickor. ni är bääässtttt!




Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Skapa flashcards