Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Therése Nording - 4 juli 2010 23:32

Though it's been a while now
I can still feel so much pain
Like a knife that cuts you the wound heals
but the scar, that scar will remain

I know I could saved a love that night
If I'd known what to say
Instead of makin' love
We both made our separate ways

and now I hear you found somebody new
and that I never meant that much to you
To hear that tears me up inside
And to see you cuts me like a knife

Av Therése Nording - 4 juli 2010 22:19

Borde sova snart. Imorgon börjar sommarjobbet med Stina och Johanna. Kommer äga att jobba med dem två. Dock ska de lämna mig ensammen i två timmar varje dag för att städa på clas ohlsons :(

Tiderna är 7-17. Det känns grymt drygt. Men om vi jobbar så, så får vi gå hem 12 på fredag och det kommer kännas skönt. Man kanske borde ha lunch med sig? Fan.. har ej tänkt på det heller.

Känner bara att jag måste se på ett Ghost whisperer program till innan läggdags. Det börjar ju bli så spännandeee!!!

Godnatt alla!

  

Av Therése Nording - 4 juli 2010 19:45

http://existenz.se/out.php?id=25153

Hahah erik skickade denna till mig, så ful och rolig. Eller lite rolig iaf ;) Kan ej få melodin ur hjärnan.

Av Therése Nording - 4 juli 2010 19:06

fick nyss besök av Sofie. Det var skönt att få prata med henne om en massa ;D Hon var verkligen galet trött efter igår ;p Jag är rätt så trött jag med. Och nu är det dags att göra mat? vad ska jag laga? wok och quorn? jaa bra idé, det enda jag har haft i lägenheten sedan jag flyttade in.


Hehe har inget värt att skriva direkt så puss sålänge!

Av Therése Nording - 4 juli 2010 17:27

All ilska och irritation förvinner då jag träffar Anjie. Det går ej att vara irriterad  eller sur på henne. Hon är den bästa någonsin, fast det kan vara jobbigt ibland då vi är så olika och har så olika tankar, men ändå så blir allt bra direkt då jag träffar henne typ. Och för det mesta kan vi diskutera det och tillslut få gemensamma åsikter. Det är bra, fast det kan bli lite surheter innan. 
 Det är jobbigt då hon ej förstår mig och ibland förstår jag inte heller henne men. Jag älskar dig!

+ Stina du är också bäst!

Av Therése Nording - 4 juli 2010 14:16

Hallåå. Vaknade nyss av att pappa ringde.Kommer dock inte riktigt ihåg vad han sa x) något om någon resa typ. Blev lite sent för mig igår ändå, skjutsade hem Markku och Sandra och kom hem vid 4.

Idag kom jag på att jag har en massa att betala. Anjies mamma och tåget typ. Får höra av mig till Sofie och se om vi kan göra det idag. Annars blir det bara en chilldag.

Av Therése Nording - 4 juli 2010 01:27

Hähäh har haft en rolig kväll tack vare; mamma, pappa, STINA och KORV+  många andra som man träffade på. Är så ledsen för att de ska flytta, stina och korv alltså :(:(:( de räddade verkligen min kväll.

Har haft ett bra snack med mamma och det fick mig att inse en sak som jag hade glömt bort. Fick verkligen en tankeställare och det kändes jävligt skönt. Kan dock ej göra något åt det just nu men om några månader,  jag tror det kommer vara så jävla bra för mig. Okej ingen kommer fatta vad jag menar men...

Åt nyss en god grekisk rulle. Hann ej äta den tidigare idag så. Sen väntar jag på att någon ska höra av sig om skjuts, tror 2 stycken var lite sugna på att få skjuts men får se. Puss alla.



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards