Alla inlägg under juli 2010

Av Therése Nording - 11 juli 2010 09:57

Nu beger jag mig till jobbet, trött som en galning är jag. Vill helst bara sova igen. Men vad ska man göööra. Sen efter jobbet borde jag städa men det känns ej så lockande så jag hopaps det händer något kul. Hörs sen. PUSS!

Av Therése Nording - 10 juli 2010 18:16

Alltså jag dööör av värme helt seriöst. Har till och med börjat få huvudvärk.


Längtar iaf till mina favoritbrudar kommer. Kommer nog bli en kul kväll. Först är vi här, sen så kanske vi drar till Stina och Korv där Korv hänger med sina vänner. Fyfan för jobb imorgon, annars had ejag kunant festa som en galning. Hittade en bild på Stinas blogg på oss tre. Var ca ett år sedan. Tur att man förändras lite varje år (y)


  



Av Therése Nording - 10 juli 2010 16:15

HAHAHA Stina visade en massa videos på en underbar katt. Måste visa ett klipp iaf..

Av Therése Nording - 10 juli 2010 16:00

Kom nyss hem från nätramarknaden med Sofie och Anjie. De köpte en heliumballong ;) Här kommer lite filmeer.








Av Therése Nording - 10 juli 2010 07:40

wohoo, nu blir det jobb. orkaaar inte.


Väckarklockan på mobilen har slutat funka med. shit. Kommer ej gå bra. Meeen idag hände ett mirakel. Jag vaknade klockan sju av mig själv. Är galet stolt.


Hörs sen, puss!

Av Therése Nording - 9 juli 2010 23:22

Godnatt pullungar!






  

Av Therése Nording - 9 juli 2010 22:12

Har suttit och läst Anjies blogg från början. Jävligt roligt. Sen då jag kom till Alanyaresan blev jag mer peppad än någonsin. 48 dagar kvaar. Känns för länge men kommer ha tre veckors kul med Stina, sen bröllop och sen resa med familjen och sen drar vi. Så kommer gå galet snabbt iaf skulle jag tippa på. Men därför kommer det dock gå galet snabbt i Alanya med (u)


http://maaarre.blogg.se/
Är galet avundsjuk på denna tjej som är i Alanya nu och jobbar. Kan bara tänka mig hur najs det är. Och sen blir jag ledsen för att vi ej är där och jobbar nu!!! Men det kommer kanske fler chanser ;)


Borde sova eftersom jag jobbar 8 imorrn men vem fan vill sova 22.22 på en fredag?! inte jag iaf. Hatar alla som är på gatufesten med. vill också. buhuh.


Tur att jag får mysa och ha kul med mina pullor imorrn efter jobbet, det ser jag framemot. Påminn mig att ta med kameran ;p


puss!

Av Therése Nording - 9 juli 2010 18:26

Jag cyklade hela vägen. Wohoo vad duktig och svettig jag känner mig.. Insåg inte att det var så varmt ute :D Köpte mozzarellaost+ majs. Kände att jag hade lite få grejer till tacosen då jag hörde vad Stina och Korv skulle äta till sin tacos så jag köpte lite majs.


Efter denna tvätt är det väl bara att sätta gång med maten. Det enda problemet är att jag inte har någonstans att tillreda den, typ sängen.


PUSS

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards