Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Therése Nording - 8 juli 2010 23:19

Är så glad för alla mina underbara vänner. Speciellt några speciella 8-) hehe. Ni vet vilka ni är, hoppas jag! Andra är man besvikna på. Men man får hoppas att det blir bättre.

Ville försöka skriva något vettigt, men har fan inget vettigt att skriva faktiskt.
Är på klaghumör, det är både jag och Anjie så det är bra att man har någoon att klaga med såhär på kvällskvisten.

Kan berätta vad som händer i helgen:
*Bad med Sofie&Issa.
*Nätramarknaden.
*Myskväll.
*Jobb, jobb och mera jobb.
*Kanske bil med Chippis?!

  


Anjie och Chippis.
Ett bra tag sedan dock.

Av Therése Nording - 8 juli 2010 20:49

Fresen, jag skulle ju som sagt ta en liten tupplur. Men det råkade bli en lång, enda till kvart i åtta typ. Känns inge bra, skulle ju behöva gå och lägga mig nu egentligen men nu kommer jag i princip aldrig somna. Tur att jag får sluta tidigt imorgon ifall det skulle vara så att jag inte hinner sova något i natt. men imorrn har jag tvättid med, vem fan tar en tvätttid på en fredagskväll? galet. Inte för att jag har något bättre för mig men man hade ju kunnat hoppas.

Btw så gjorde jag god mat. Första gången jag ätit god mat i lägenheten sedan jag flyttade hit. Det blev potatissallad och quorn+ en hårdbrö´s macka.

Fick tillbaka pengar från Anjie också idag, känns bra så jag kan betala lite räkningar, buhuh :( okej, nu babblar jag på om ingenting så kanske bäst jag gör ngt annat än att skriva här ;) puss!



Av Therése Nording - 8 juli 2010 14:53

hahah är så jävla förbanand och less. Tänker ej gå in på vad det handlar om för det är så jävla töntigt men.


Iallafall hade jag och Stina en bra dag på jobbet. Vi skrattade mycket och hittade på olika äventyr. och vi städade medan, det kan nämligen vi ;) Vi städade en massa ocksåå, tänk vad mycket man kan hinna städa på en dag.
Sen fick jag min cykel hit igår så jag cyklade till jobbet och hem, sen på lunchrasten så cyklade jag och Stinis till iss. Jag känner bara hur benen viker sig då jag går nu, undra hur det kommer kännas imorgon. Slutar ca halv 10 imorgon på jobbet också eftersom jag städer i helgen, awesome. Synd bara att jag måste lämna Stina själv.


Älskar btw en man på jobbet, han är så jävla rolig. Stina och jag kallar han för Ruben, våran bästa vän där ;)


Nu blir det ghost whisperer ofc (har bara ca tre avsnitt kvar sen ska jag sluta prata om det) och sen funderar jag på att ta en tupplur, har ju varit vaken sedan ca halv 5 så jag är jävligt trött. Puss så länge.


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards