Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Therése Nording - 6 juli 2010 20:04

Sitter ofcourse och lägger in musik på min turkietlista. Men hittar inte tillräckligt med bra partymusik, även fast det är ca 100 låtar redan. Jag måste bli lite mer pepp. Var så peppad förut men det har försvunnit faktiskt.

Snart måste jag sova också, uhuh. Jag vill inte sova än, jag vill se på ghost whisperer och snusa. Skoja, jag måste sluta. Det är det värsta jag gjort i hela mitt liv, att börja snusa. 
Men om jag inte sover snart så kommer jag defenitivt inte vakna klockan 4 om jag nes gör det ändå. Det är ju bara jag som kommer in också, jag hoppas den pressen kan få mig att vakna ialla fall.

  


Jag och Elliot i Irland.
Jag ser lite galen ut+ att håret är galen men vadfan, brist på bilder.

Av Therése Nording - 6 juli 2010 18:25

Kan någon tipsa om en bra partylåt?

Av Therése Nording - 6 juli 2010 16:10

Kom nyss hem från jobbet. Tjejerna kom som räddande änglar då Stina och jag gick hem så vi fick skjuts.

Som Sofie skrev i kommentaren så vill jag självklart tacka Ingela (sofies mamma) som så snällt ställde upp och lånade ut pengar så vi kunde betala tåget :)

Imorgon har jag, Johanna och Stina bestämt att vi ska börja jobba 5 på morgonen för att sluta tidigare och hinna emd det fina vädret ;) Vi får se hur det går.

Nu blir det lite vila och ghost whisperer, har snart sett klart alla avsnitt :D Sen så måste jag nog handla. Tjejerna brukar ha med sig riktig rejäl mat medan jag kommer där med två hårdbrömackor med ost på. heheh. Fick också en godis av pluttan.


  


Älskade Stinis

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards