Alla inlägg under december 2010

Av Therése Nording - 10 december 2010 15:25

Sitter på Arlanda och väntar på flyget hem till Övik. Är grymt trött nu alltså. Har sovit en timme. Tråkigt har jag också, men jag har skaffat mig mycket tålamod under denna resa kan jag lova. Det kan alltid vara bra att ha.
Det är typ ca två timmar kvar tills planet går, alltså typ halv sex, jag kom hit halv tio i morse. Har fan gjort nada sedan dess.
Ska iaf berätta det mesta om resan sedan, eller om jag är lat slänger jag bara upp Stinas blogg, hon är faktiskt mkt bättre på att blogg så ;)
Kan iaf säga att det var en underbar resa och längtar tills jag får komma hem och öppna väskan och kolla på alla nya saker som jag köpt :D
Längtar ej då jag kommer till gideå och måste gå ut. Och tjejerna ska festa ikväll men med tanke på tidskillnaden från LA och här så är jag tröttare än någonsin och kanske det har att göra med att jag endast sov en timme med men. Min säng har aldrig varit så efterlängtad som nu. Saknar dock resan LA, skulle lätt kunna bo där med alla wierdos. Saknar Stinis också.

Nu då jag tänkte skriva ett relativt najs inlägg så skrev alla mina kära vänner så tänker kila vidare nu, pusss!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards