Alla inlägg under april 2011

Av Therése Nording - 21 april 2011 14:20

Hallåå.

Idag har jag haft ett muntligt engelskatest. Gick hur bra som helst. Var dock drygt att dra ner till stan bara för det när jag är sjuk. Har feber och asont i halsen. Jag hade glömt hur drygt det var med halsont.
Iaf så ska jag på Harrys med brudarna ikväll. Det är gratis inträde och det är superbra nu då jag måste spara till resan. Blir antagligen sista kvällen jag träffar dem så jag hoppas det är askul, men det brukar det alltid vara.

Nu ska jag börja packa ner lägenheten, vi åker typ om 8 dagar och jag ska flytta ut om 6. Sen jobbar jag nästan alla dagar under påsk så bäst att göra det mesta idag ;D

Av Therése Nording - 12 april 2011 16:13

Heeelllooo.


Sitter hos mamma och pappa nu, pappa håller på att göra mat. Stuvade makaroner och koorv. Jag ska äta lite makaronerrr, goott.
Kom hit för att jag äntligen skulle deklarera och det är skönt att det är bortgjort nu. Sen så låg ett paket med mitt namn här då jag kom, det var mitt löshår från tradera, fan vad besviken jag är. Det är typ lika långt som mitt hår och ljusrött!! Bilden var fan mörkbrun. Blir galen, sen är håret väldigt tunt med. Aja tur att det var rätt så billigt iaf. Ska testa he på alla sen och se hur det ser ut. Jag som ville att det skulle se lite tjockare ut iaf.


Nu ska jag göra lite sallad till min mat.


Hörs sen dudeee.

Av Therése Nording - 12 april 2011 12:15

Av Therése Nording - 9 april 2011 07:16

Sitter och väntar på jobbet. Eller jag är för seg för att göra mig klar så ligger och väntar på att klockan ska bli så mycket så jag får panik och måste röra på mig hehee. Detta är sista helgen på Iss också. Lite tråkigt men. Sen efter jobbet ska jag dra till resecentrum eftersom jag lovade kocken det igår då han bjöd på mat, haha. Skulle känna mig så dum annars.

Hade en awesome kväll med Johanna igår iaf. Vi åt mat och massa godis. Sen pratade vi och hade hockeyn på i bakgrunden. Sen kom två av hennes kompisar, Jimmy och Johan och vi åkte hem till dem och såg på film ;D det var en bra kväll det.

Seee yaa lateeer hhöhö

Av Therése Nording - 8 april 2011 15:54


NYA KLÄDER&SKOR






Skorna är dock lite småa .__. Anjie kanske får ta dem.

  
Hehe fin bakgrund.


  

 


 



     



   haha gick bara att skriva under två bilder typ. Cpblogg. Ursäkta för den smutsiga spegel, kanske inte den bästa att ta "klädbilder" i men. Det knasiga var att kläderna inte alls var samma som hemsidan, men de funkade helt okej ändå, är rätt så nöjd med nästan allt. Tog inte kort på alla kläder heller dock. Nu måste jag skynda mig och göra mig iordning för jag ska till Johanna. Hörs kanske seeen, puss!












Av Therése Nording - 7 april 2011 16:22

Tjjja!
Kom precis hem från sollefteå. Har varit där hos bettexperten som vanligt. Det avr sista gången innan jag åker nu iaf, det känns skönt.
Sen åkte jag och Anjie förbi resecentrum för att lämna en nyckel eftersom jag stängde igår. Då bjöd kockarna på mat ;D Blev dock lite förbannad innan jag drog därifrån eftersom en av kockarna inte fattade att han hade fel.


Det var dock synd att vi var i skolle idag för att några kläder som jag och Anjie hade beställt hade kommit idag. Men då kommer de imorgon ist, kommer bli spännande. Längtar till det :D


Knäpper kanske kort och visar imorgon ;p nu ska jag se bigbrother.

Av Therése Nording - 5 april 2011 11:21

Vaknade nyss. Har vänt på dygnet sedan helgen då jag och Anjie var ute heeela natten typ.
Idag vet jag inte vad som händer.. men jag borde verkligen diska och städa...
Sen borde jag göra engelska också men det skjuts upp varje dag.
Jag hoppas att kanske Sofie eller Nelia vill komma förbi. Måste verkligen göra något roligt. Vill också använda min nya kamera ..

Nu ska jag piggna till och se lite gilmore girls medan jag gör det.

Av Therése Nording - 4 april 2011 15:12

tjootjooo det var ett tag sedan. Men tänker bara skriva här då jag känner för det. Känns drygt att hitta på något att skriva om då jag egentligen inte har så mycket att skriva om och ibland då jag har något att skriva om så orkar jag helt enkelt inte. Kommer antagligen  skriva en massa i Alanya dock och det är ju bara några veckor kvar såatte.

Iaf så har jag och Angelica vaccinera oss idag, inte det roligtaste i världen. Gör faktiskt fett ont. Förra gången gjorde det ont hela dagen. Sen avr jag hos sjukgymnasten och fick några övningar och tips för nacken. Fick även massage, fett värt att betala 80 kr och få massage (h) hehe. Sen efter det så såg vi subway och blev sugen. Jag säger då det, borde hänga med Anjie mindre... hon gör alltid så jag äter en massa skit :D men ska bli gott dock, ska spara den till middag.

Jag börjar även bli väldigt nervös för mitt engelskaprov, hittills har jag gjort alla uppgifter hemma vid datorn och nu blir slutprovet på miroi.. och jag måste även prata med läraren i telefonen. Engelska och telefoner är fan det värsta jag vet. Jag har världens telefonfobi hehe. Men får väl bara lov ifall ajg inte kan hitta på något smart så jag slipper. Några ideér?
Sen är jag även nervös inför Alanya jobbet, speciellt på Hollywood. Jag har aldrig serverat drinkar och skit, men jag ska äga iaf.

Vi hörs kanske senare idag eller om en vecka. Vi ser väl.

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards