Direktlänk till inlägg 23 november 2011

tjugotredjeielfte

Av Therése Nording - 23 november 2011 20:27



Jag bara älskar denna låt som Stinis skickade till mig. Den gör mig på bra humör och mer självsäker. Den är bäst om man har superhög musik ;)

Idag har jag såklart jobbat, undrar om de kallar mig för städtant på Baggium?! haha. Sen efter det drog jag och Anjie till sushin och hon åt lite och jag drack en cola och två moccachino eller hur det stavaas. Det var faktiskt kul, vi pratade lite om Turkiet och skrattade då vi tänkte tillbaka på vissa saker, och rös då vi tänkte på andra. Tur att vi har varandra att prata om det med.
Imorgon blir det också jobb och efter det har jag inga planer, blir väl att se på serier as usualll. Men det är kul det med ibland ;D sen får jag bara längta till helgen då Sofie har inflyttningsfest :D hatar dock att jag inte har någon kamera :(

Nu ska jag se på supernatural, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése Nording - 10 mars 2012 17:23


haha omg vad min blogg suger. Som vanligt tar jag alltid en paus på flera månader och sen skrivar jag några inlägg sen tar jag en paus igen ;D men ibland händer det ju verkligen inget i mitt liv. Det enda jag gör är att jobba och jobba. Fast nu har j...

Av Therése Nording - 9 december 2011 16:40

Hej. sitter just nu på jobbet. eftersom chefen förbjudit Internet så testar jag från mobilen istället ;D iallafall i veckan så har jag jobbat 12 timmar varje dag, först iss och sen Tokyo. jag känner mig fan döende och vill hem och gråta och sova typ....

Av Therése Nording - 29 november 2011 15:34

Äntligen så är denna arbetsdag över.. Det är verkligen den värsta arbetsdagen någonsin, på mitt schema står det att jag ska jobba 8,6 timmar idag men eftersom jag är vikarie så har jag bara 7 timmar på mig. Tycker det är lite sjukt dock att jag ska v...

Av Therése Nording - 22 november 2011 18:58


Hello.Har inte så mycket att skriva om idag, eller ingen ork rättare sagt. Är svintrött efter dagen. Har varit på jobbet och sen hos Sofie bland annat och precis typ lagt mig i sängen. åh vad jag vill vara ledig i bara en vecka, eller iaf två dagar i...

Av Therése Nording - 21 november 2011 17:30


Hahah seriöööst... hade en awesome dag idag enda tills jag gick in på facebooook. Att inte vissa kan förstå enkla saker man sagt flera gånger. Fett less jag blev nu då. Orkar inte. Anyway..Sofies lägenhet var verkligen fin och mysig :D och hon hade a...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Skapa flashcards