Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Therése Nording - 14 juli 2010 20:57

Efter mamma och pappa kom från veterinären följde de mig och handlade och sedan åkte jag hem och diskade och gjorde tacos och åt hallonglass igen. Den är verkligen supergod, men nu är den slut. Stackars älsklingvovven hade något fel på prostatan och hjärtat :( Nu måste han ta medicin och kastreras och tydligen kommer han på epilepsianfall, tur att jag ej bor hemma för då skulle jag freak out (kommer ej på svenska ordet.)

Idag då jag vaknade kände jag att det skulle bli en otursdag. Först vaknade jag då jag skulle egentligen cykla iväg, sen så har jag fan slagit mig gul och blå överallt. Tex då Stina var på körgrejs så klämde jag handlederna i en stor soptunnasak. Fan vad ont det gjorde, började blöda och gick och leta efter plåster. Det blödde ej så mycket men jag tål inte blod så behövde ett plåster. Jag gick till Ruben och han plåstrade så snällt om min arm. Ruben är bäst. Har dock fått veta hans riktiga namn nu men det är inte lika roligt så han får fortsätta heta Ruben. Stinis bjöd på godis då hon kom tillbaka och jag kunde fan ej tacka nej som jag hade slitit på jobbet. Söta rara Stinis.

Nu blir det fan en film och sen ska jag sova hoppas jag. Godnatt...

Av Therése Nording - 14 juli 2010 16:26

Jag sitter just nu hemma med min bror. Han kom förbi och hänger medan mamma och pappa är med Tigge hos veterinären, han ska tydligen kolla magen stackarn. Alex följde mig och lämnade tillbaka min bikini också, äntligen

Jag ska berätta om dagen då min kära bror åkt :)

laterrrr!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards