Alla inlägg den 22 april 2010

msn

Av Therése Nording - 22 april 2010 17:17

Saknar msn otroligt mycket, fan också för virus skit. Väntar i alla fall på att pappa ska komma hem så jag och Sofie kan dra till Bella. Vi ska som sagt plugga. Sen hämtar vi Moodi och sen åker vi kanske tillbaka till Bella för att plugga mer. Jag är också ledig imorgon, tack gode gud. Tror inte jag hade pallat en dag till i skolan. Är så otroligt less på att kliva upp på morgonen och sitta och läsa&lyssna en hel jävla dag.

Vad ska man göra i helgen då?
*Packa?
*Vara med tjejerna och Moodi?
*Hänga med systeryster? (inte för att hon kanske vill men får väl tvinga na8-))
*Se på film hela helgen?

Venne, packa och film låter perfekt. Tycker att Anjie behöver lite ensamhet med sin man faktiskt ;)

Ska visa klänningarna jag köpte då jag kommer hem förresten. Men nu ska jag fixa mig. Pusspuss

  

Av Therése Nording - 22 april 2010 12:42

Sitter i skolan som vanligt. Sofie kom hit nyss, tur som fresen. Fast jag trivs mer och mer med klassen, alla är riktigt härliga. Ikväll ska jag Issa och Sofie nog plugga lite för vi fick en ny jobbig uppgift idag så det behövs att plugga och det kan kännas skönt om vi tre kan bolla ideér med varandra ;p Klockan 19.45 typ så ska jag hämta Moodi från busshållplatsen eftersom Anjie ej har någon bil. Ska bli kul att träffa honom :D hehe.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards