Alla inlägg den 2 april 2010

Av Therése Nording - 2 april 2010 15:55

Kom nyss hem från sofie. Vi fixade hennes rum grymt snyggt. Inte för att jag bidrog med så mycket lyftande men ;D

Nu ska jag duscha sen dra ner till sofie igen, för hon har som sagt fest. Sofie har valt kläder till mig idag också;) Hon tycker att jag ska vara lite rockig, jag som för det mesta har klänningar och tights. Så hon gav mig saker från hennes garderob som jag skulle ha. Känns lite ovanligt för mig men jag kanske vänjer mig.

Vill ha någon annorlunda frisyr idag, brukar för det mesta bara ha samma vanliga frisyr för att den är ganska säker, men eftersom jag ska ha en helt annorlunda outfit så kanske jag borde ha någon spännande frisyr. Får tvinga anjie sminka mig också, hon är ju så otroligt bra på det ;D Känns dock som om hon kommer vägra lite menne, får övertyga henne.



anjie på en fest för kanske ett år sedan, hehe.

Av Therése Nording - 2 april 2010 12:39

Hej ! Vaknade av att pappa och emelie (syrran) ringde som tokar. Emelie ville tydligen ha skjuts hem. Och mamma och pappa hade som sagt en fest igår ;p Så jag fick lov att hämta henne. Om ett tag då jag har ätit så ska jag till sofie och hjälp henne att byta rum til ett mindre. Vem vill ha ett mindre rum liksom? :D Skulle gärna att ett stort och fint rum.


Iaf så igår såg vi på saw 6 och g-force. Jag somnade på sista filmen och hade sett saw 6 förut och den enda film jag riktigt ville se var luftslottet som sprängdes?! heter den så? :D men ialla fall hann vi ej det .__. och nu tror jag att sofie har lämnat tillbaka den.


Längtar till ikväll Kommer nog bli grymt skoj ;D ska ta med min kamera och ta en massa bilder. Egentligen vill jag ej ta med kameran någonstans för när jag var i Turkiet förra året tappade jag kamerabatteriet och ett nytt gick på 600. Asså fattar ni, 600? Det är nästan som en ny kamera.  Är iallafall rädd för att tappa det igen eller något för det har jag ej råd med, håller på att spara pengar inför sommaren och till nya fina kläääder och massa skor.


Måste i alla fall leta två filmer som jag lånat av sofie som hon måste ha tillbaka nu... Så kan skriva mer sen ;p






Jag igår, blir ej så bra på bild så gjorde ett nytt ansikte (H)
Sen har jag snott anjies tröja på bilden, gillar den.
Hehe sminkbordet är lite stökigt 8-)  




Filmerna och malin och sofies chips  ;D


  


Sofie och vårt dricka till ikväll! Jag ska bara dricka ölen dock, de två resten!

Av Therése Nording - 2 april 2010 00:40

Kom nyss hem från sofie. Jag har varit med henne och malin kväll. Vi hyrde lite filmer och såg ;D Dock orkade jag och malin inte vara vaken under hela sista filmen. Så nu är jag grymt trött och måste sova. Mamma och pappa har dock en liten fest här så vet ej om det kommer gå att sova, suck!  Skriver kanske lite mer om kvällen och lägger upp några bilder imorgon!


GODNATT/ Therése



 

 

  
Syrran och jag på en båt. (gran canaria)


(hehe mitt hår ser lite galet ut som vanligt)

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards