Alla inlägg den 1 april 2010

Av Therése Nording - 1 april 2010 17:14

Jag åt nyss hemmagjorda crepes. De var grymt goda faktist ;D


Jag måste bara tipsa om en blogg som jag gillar massor : http://www.mondoblog.se/marieplosjo.


Hon har så otroligt bra åksikter ibland och hon verkar vara en härlig tjej.



Imorgon blir det fest hos sofie. Jag vet ej vilka som ska komma men jag, angelica och sofie är i allafall där ;p kanske moodi och gänget kommer också.  Jag hoppas att det blir en galen kväll med massa knasiga påhitt osv. Men det blir oftast knasigt då vi hänger med varandra.  Vi ska dock ej ut som jag trodde utan det blir en helkväll hemma hos sofie, jag tror anjie och sofie är lite less på krogen nu. Det är dock ej jag eftersom jag inte är ute lika ofta som de är ;) 


Skulle vilja fixa min bloggdesign lite men har ingen aning om hur man gör. Någon som vet? 8-)


Aja, nu ska jag nog se greys och sen kanske jag går ner till sofie som har finbesök av malin ;p De ska se på någon hajdokumentär tror jag?! Hoppas i alla fall på en rolig kväll, är på grymt bra humör idag så skulle vara tråkigt om kvällen spenderades hemma.


Skriver nog senare/ Therése

 


  




  


Mamma och jag på gran canaria för tre veckor sedan

Av Therése Nording - 1 april 2010 15:59

Hej!


Redovisningen gick kanon idag ;) Den bästa jag gjort hittills kan jag tänka mig, kände mig inte ett dugg nervös och allt gick galant. Efter redovisningarna så spelade vi hänga gubbe, jag vann första omgången (H) sen så hade bella och pamela förberett en lek för att vi i klassen ska lära känna varandra. Kursen har bara gått några veckor.  Sen fick vi sluta ca halv 11. Då drog jag, sofie och bella på systemet. Medan de handlade så kollade jag in på den nya butiken i stan. Tycker det såg ut att finnas fina kläder där. Vet inte vad butiken heter men.


Efter det så åkte jag hem till sofie,  jag tvingade henne göra en blogg . Så klicka in på den : www.siap.blogg.se


Vi knäppte massa kort så hon skulle ha något att skriva om på bloggen också ;D Vi åkte ut till skommarhamn?! tror det heter så. Vi bor ju på Nötbolandet och om man åker en bit ut finns en väg till skommarhamn.


Ska be hon skicka lite bilder sen så jag kan lägga upp dem ;p


  


Min vän Sofie!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards