Alla inlägg den 6 april 2010

Av Therése Nording - 6 april 2010 22:30

Har nyss badat bubbelbad, superskönt var det till en början. Grejen är den att jag typ orkar bada i 10 min sen är jag väldigt rastlös. Men idag så höll jag på att svimma och kräkas hela tiden när jag försökte chilla i badet så jag fick lov att kliva upp. Klarade dock mig inte ända upp till mitt rum så fick lägga mig i trappan ett bra tag för att sedan ta mig sakta men säkert till mitt rum. Mår fortfarande rätt så dåligt men får i alla fall ligga i sängen.

Har sett på serier hela dagen, mest greys. Men det är det att man bara kan kolla på de gamla avsnitten i typ 74 min sen måste man vänta 54 min och sen kan man se igen så medan jag väntar ser jag på en annan serie eller så sitter jag och surfar (H) hehe.

brukar kolla på dessa hemsidor:
http://www.casttv.com- här finns alla avsnitt av alla serier + filmer osv.
http://ch131.com- här finns kanske högst de tre senaste säsongerna på serierna och filmer ofc.

Filmerna kan ha lite dålig kvalle men gratis är gott som sofie säger ;) eller nåt 8-)

Nu ska jag plocka fram lite kläder som jag ska ha på mig imorgon eftersom jag alltid försover mig till 10 min innan vi ska åka, det är verkligen omöjligt för mig att vakna så tidigt. Men kommer ju aldrig så mycket försent i alla fall som tur är. Sen blir det ett sista avsnitt av greys sen sova.

Godnatt/ Therése

   

Av Therése Nording - 6 april 2010 16:29

Ringde till vårdcentralen idag och bad om att få en tid. Jag ska kolla upp min käke och ryggen. Lika bra att kolla allt då det är gratis ;) Min käke har jävlats sen kanske 4 år tillbaka, det är rätt så jobbigt om käken fastnar hela tiden och då man ej kan tugga riktigt. Sen för en månad sedan kanske ramlade jag ner för trappan och slog ryggen och nacken, kunde ej gå på några dagar och förra veckan så ramlade jag utanför bilen igen och nu har jag grymt ont i ryggen då jag andas så det måste jag kolla upp.

Sitter och pratar med Mehmet nu, en vän från Turkiet. Han har nyss blivit dumpad och jag försöker trösta han.  Men vad säger man till någon som blivit dumpad?
Det kommer bli bra? Det går över? Han/hon var ändå dålig för dig? Du klarar dig bättre utan hon/han?

Nej det går ju inte för det finns inget att säga till en som blivit dumpad, de vill inte höra något de vill nog bara prata ut sig och ha någon som lyssnar. Så är det för mig i alla fall. Jag vill inte höra "det kommer bli bra", " han var ändå dålig", för jag känner inte att det kommer bli bra och han var ej dålig eftersom han var min pojkvän. Då blir jag bara förbannad efter att höra dessa saker.

Om någon har ett tips får ni gärna höra av er för jag behöver hjälp att trösta honom 8-)  Men det är dock lite svårt att trösta en turk för de är fresen lite annorlunda och de tänker verkligen galet enligt mig men det är nog bara för att jag är svensk då men i alla fall.

Aja ska nog göra en sallad nu och käka, är riktigt hungrig. Skriver nog mer sedan ;D

Av Therése Nording - 6 april 2010 16:06

Såg dock att det ej var så många bra bilder :D eller hälften får jag inte lägga ut för pullorna men.


        


Anjie kör 8-)






Anjie och mr. hemlig 8-) heheh.


Gör sig snygg inför träffen med sin man


  


Hehe suddig bild men gud så snygg hon är

Av Therése Nording - 6 april 2010 12:31

sitter i skolan och har lunchrast. Vi har fått en ny bok idag, den handlar om kommunikation. Den är riktigt intressant faktiskt, man får läsa om självkänsla/förtroende, sinnerna, kroppsspårket och om missförstånden när man kommuniserar osv.  Efter lunchen ska vi diskutera massa frågor från boken med resten av gruppen. Får se hur det går, gillar dock ej att diskutera i grupp men våran grupp är chill så det går nog bra.

Till helgen blir det nog att jag, anjie och sofie drar till lycksele och umgås med moodi och gänget. Undra vad man kan hitta för kul där? 8-)

Moodi säger att man går igenom lycksele på två minuter och sen har man sett allt. Men det kommer nog bara bli kul att hänga med dem där de bor en helg ;D


   
 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards