Alla inlägg under april 2010

Av Therése Nording - 30 april 2010 09:59

Just nu är jag på skolan, vi pratar  om reklam. Är grymt trött idag så vill bara åka hem men som tur är får vi sluta 12 eftersom det är sista april idag ;D

Ikväll ska jag till Anjie och käka med Sofie, Moodi och Ahmed? tror han ska komma i alla fall men vi får väl se. Det blir en tidig kväll eftersom jag jobbar imorgon, tråkigt men är så glad för att jag har ett jobb så.

Var på ISS igår och fick schema och kläder och se vad vi skulle städa på stället. Det var galet mycket för 1-2 timmar men ska jag fixa galant har jag bestämt.

Nu ska vi fortsätta plugga (u) pusss.

Av Therése Nording - 29 april 2010 21:46

Heheh vårat hemliga äventyr var att vi skulle hämta Moodi och gömma han till Anjie kom hem och överraska henne :D För hon visste ej att han skulle komma ! Och hon blev riktigt glad. Tror Sofie och jag satt och sjöng i bilen i ca tre timmar och frös ihjäl men det var det värt (h)

Kom nyss hem därifrån och då jag klev in i rummet och tände lyset såg jag en massa flytta hemifrån saker som mamma och pappa hade köpt åt mig :D Allt var i princip rosa eftersom att de vet att jag älskar rosa :D Sen var det diskhandskar som var rosa ocheee... fresen, kommer ej på vad det heter men typ "glitter" på. Hehe de var så fina så nu kan jag diska varje dag med mina fina handskar. Ska visa bild på några saker sen. Vet att jag alltid säger att jag ska visa saker men är för trött men ska skärpa mig ;D försöka i alla fall.

Nu blir det mat, film och sen lite läxa. Pusss.


  


Såhär glad blev hon :D

Av Therése Nording - 29 april 2010 13:07

Har suttit på skolan och letat en billig resa till oss. Jag tycker att jag har lyckats rätt så jävla bra alltså ;) ska väl beställa den ikväll hoppas jag på. Nu ska jag i alla fall till stan och möta Stinis och sen ska vi till ISS och skriva på papper och få kläder mm. Johanna ska tydligen jobba där med, kanon :D
Sen så ska jag och Sofie på äventyr ikväll ;) Ni får veta vad det var för äventyr senare ;D Det är hemligt just nu.  Nu måste kjag skynda till Stinis som står och väntar på mig utanför Hemköp. Pusspuss!

Av Therése Nording - 28 april 2010 17:13

Har nyss bokat ett boende i Alanya av misstag, men fett billigt var det. Men nu måste jag fixa flyg osv ju och det kan bli jobbigt som fan. Bara att hitta det billiga stället vi ska bo på tog fan i mig 5 timmar ungefär så att :D lär ta längre att hitta ett billigt flyg. Men fan vad pepp jag är på att åka.. Nu blir det en "klassfest" sen Bella, puss!

Av Therése Nording - 28 april 2010 12:05

åh vad jag längtar tills vi drar till Alanya. Fan det bästa stället på hela jorden och världens ös och trevliga&roliga människor. Vi åker nog i augusti och stannar i tre veckor, även fast jag hade föredragit 4 veckor men man tar det man får ;) hehe. Vi tänkte ju först jobba i Turkiet men det blev en massa jävla strul så vi sket i det tyvärr, tror det hade varit en galen upplevelse. Då  hade vi stannat 3-4 månader med. Dethade varit så jävla najs, menmen... Jag och Sofie letar just nu efter billiga resor istället för att plugga ;) mer värt ju. Ska visa bilder från Turkiet någon dag, kanske ikväll om jag hinner. Har dem dock på externa hårddisken därför jag ej visat några hittills men nu då det är prat om Turkiet så tycker jag att jag måste visa några roliga bilder.
Men hittade några videos från Anjies blogg som ni kan få se ;)




Av Therése Nording - 27 april 2010 20:56

Dagen har varit rätt så naajs. Var på skolan på förmiddagen i kanske en timma sen så åkte vi till fjällräven center för en föreläsning ;D intressant. Efter det så åkte jag till Bella och vi pratade om allt möjligt och såg lite på tv. Riktigt trevligt. Efter det åkte jag och Sofie och hämtade Anjie för att åka på telia, hennes mobila bredband funkade ej så. Men telia kunde ej fixa det heller så att hon fick lov att ta bort en massa saker på datorn (bilder, filmer, videoklipp, musik, osv.) så hon fick låna min externa hårddisk. Så nu har jag alla hennes hemligheter här hemma. Ska kanske lägga upp några hemliga bilder (6) heehe. skoja, lovade att bara kolla på mappen "händelser" tyvärr ;) Där var det i alla fall festbilder bla, kul att se :D nu blir det film för jag är äckligt trött. Kanske skriver sen om jag piggnar till. PUSS

  


Hehe min söta vovve sover på några gamla kläder...

Av Therése Nording - 26 april 2010 16:10

Fyfan vilken underbar månad detta har varit. Först fick jag en lägenhet för ca en vecka sedan och idag fick jag ett jobb. Är så otroligt jävla glad asså. Ska städa på Clas Ohlson. Genom ISS som jag sommarjobbade åt förra sommaren. Hade faktiskt grymt kul när jag städade förra sommaren så hoppas det är lika kul nu och hoppas att det går lika bra spm förra gången, har ju glömt lite men det mesta är nog i hjärnan någonstans så jag kan leta fram det. Nu ska jag gå och venne.. göra något roligt för jag är så jävla glad. PUSS

  

Av Therése Nording - 25 april 2010 14:48

Igår efter att jag hade packat färdigt ringde Sofie och frågade om jag ville komma till Anjie. De skulle festa så då blev det att jag körde ;D I alla fall så var det jag, Anjie, Martin, Sofie och Moodi. De spelade jag har aldrig och sen så lyssnade vi på musik och pratade lite allmänt tyyyp. Kände mig rätt så trött efter packningen men det var skoj ialla fall. Sen åkte vi på Framnäs och där var det verkligen dött, tror aldrig det har varit så dött någon gång men pojkarna och flickorna tog något att dricka sen ville Anjie till Statt klockan hmm halv 1 tror jag. Vi andra vägrade att gå in för det kostade 100 kr så då gick vi till Lex men där kostade det 60 kr och ingen ville gå in förutom Anjie så då gick vi till bilen och åkte till BK för Martin skulle käka. Sen gick Sofie, Martin och Moodi på Max för Moodi och Sofie skulle äta och jag och Anjie skulle skjutsa hem Tres. Och sen så hämtade jag resten av gänget och sen drog vi till Anjie för att Sofie ville äta där och sen åkte jag hem och såg på greys ;D Har dock inga bilder men Anjie har, fast hon har ju inget internet så hon kommer nog visa dem någon gång till veckan kanske. Ja det var lite kortfattat om gårdagen.

Idag blir det plugga för hela slanten (u) tror jag.. Hoppas Sofie kanske vill plugga med mig så blir det roligare ;D Skriver kanske mer ikväll, puss så länge.

  


Anjie

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards