Alla inlägg den 20 april 2010

Av Therése Nording - 20 april 2010 20:01

Vill ni höra den braiga eller dåliga nyheten först? skoja men ni får höra det dåliga först. Har fått något jälva virus från skolan på min msn, och det går fan ej att ta bort, det är som ett länkvirus men jag har fa ej tryck på någon länk ju. Jävla skola och jävla msn. Någon som har en aning om hur man får bort det? Detta är inge bra då jag har PMS, är så förbannad asså.

Den bra nyheten då :D man ska inte slösa sin tid på att vara sur 8-) haha töntigt det lät men det är sant. Jag fick lägenheten på 8 våningen som jag ville :D Ful och liten som bara den är den men då är det positiva att jag kan tapetsera och fixa själv om ett tag istället och sen så är det bra om den är liten så känns det som man ej kan bli lika rädd ;) Jag som är grymt rädd för allt och sa att jag aldrig skulle bo ensam men nu blir det så. Tur att min kära syster komemr sova där de första dagarna och efter det får jag väl tvinga någon annan att bo där med mig tills det känns bra :D
 Och jag älskar mina bästa föräldrar för att de köpte lägenheten så jag kunde bo där. De är helt underbara alltså.

Ska börja packa redan imorgon så får jag känna att det ej är så lång tid kvar är i och för sig inte det, får flytta vid månadskiftet, men det känns som en lång tid :D Vill flytta nu.

  


Glad tjej

Av Therése Nording - 20 april 2010 16:39

Jag funderar på att åka till ikea snart. Jag ska ta med mig Anjie och Emelie och hennes kompis. Anjie behövde också åka dit så det blir perfekt ;p Jag ska köpa lite flyttasaker och det ska nog Anjie med. Sen finns ju lagerhaus där, och det älskar jag, asbilligt och snygga&roliga saker ;D Men nu är ju Anjie sjuk och hennes man kommer till Övik  till helgen och helgen efter det så kommer mannen igen och det är sista april och shit.

Sitter nu spänt och väntar på besked om lägenheterna :D Kan ej vänta, är så otroligt peppad just nu. Det enda problemet är att min säng antagligen ej kommer att kunna tas in i lägenheten, speciellt ej på 8 våningen. Den är ju fresen 180 och fyra stora madrasser. Kommer gå åt pipsvängen. 

Snart ska jag göra mat, quornbitar med wok och sen ranchsås såklart. Asgoott.

PUSS så länge

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards