Alla inlägg den 9 april 2010

Av Therése Nording - 9 april 2010 15:52

Kom nyss hem från skolan. Först var jag som sagt hos doktorn. Fick smärtstillande för mitt revben och sen ska jag röntga mig nästa vecka för käken. Känns bra att äntligen få veta vad det är för fel.

Ja ,nu ska vi snart åka till busshållplatsen och dra till Lycksele och umgås med Moodi, Ahmed (eller hur han stavas) och kanske några andra ;p Hoppas det blir grymt kul. Känner mig dock lite trött och less idag efter världens jobbigast prov men jag kör ba. Kör ba är det bästa ordet jag vet seriöst. Det gör så man vågar saker man egentligen ej gör. Typ om man ska redovisa och är asnervös, då tänker man bara; jag kör ba, så känns det mycket bättre seriöst (h)

Vet dock ej om vi har någon dator i helgen men ska ta massa med fräsiga bilder och visa sen i alla fall!

Ha en bra helg/ Therése



Ignorera munnen 8-)

Av Therése Nording - 9 april 2010 08:19

Vaknade nyss, duktigt för att vara mig för jag försover mig alltid :D Nu ska jag duscha och äta osv sen blir det doktorn. Äntligen kanske jag får veta vad det är för fel. Efter det i alal fall så blir det skolan och porv .___. Hoppas det är lika enkelt som förra gången.

Vi åker till Lycksele 19.30 ikväll. Lite sent men ;D Grymt skönt att åka buss så länge.

Aja är astrött och vet inte riktigt vad jag skriver men måste skynda mig nu.

PUSS

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards