Alla inlägg den 11 april 2010

Av Therése Nording - 11 april 2010 22:06

Kom hem från lycksele ca 20.00
Jag hade en riktigt rolig helg.
Vi bodde hos en kille, venne vad han hette.
På fredagen tog vi det lugnt och såg på the girl next door,  jag, Ahmed, han vi bodde hos, Moodi, Moodis kusin, Sofie och Anjie. Kvällen slutade dock tidigt för mig 8-) Hade grymt ont i magen så jag gick och la mig tidigare än de andra. Sen på lördagen åkte vi och kollade när killarnas fotbollslag hade match. Jag tror det blev 2-1 till dem. Sen på kvällen var det fest, vi drack först i lägenheten medan killarna var och kollade på fotboll på någon pub. Sen så drog vi till hotellet och festade. Var faktiskt riktigt kul, dock var det någon som slängde vatten på dj:ens utrustning så då tog kvällen slut och vi åkte hem på efterfest i lägenheten. Då var det massa killar där men kommer ej ihåg vilka dock :D Sen idag har vi ätit och bara legat och dött. Jag är fortfarande rätt så sliten.
Har massa bilder som jag kan visa imorgon. Sofie försökte skicka sina men då loggades jag ut på msn.


Imorgon blir det Umeå med skolan, vi ska åka och lyssna på någon föreläsare. Kommer tydligen vara där 8-18. Så jag hoppas fan att det är en bra föreläsare för annars kommer det suga. Nu ska jag se på Medium sen sova så jag orkar kliva upp imorgon.


Godnatt / Therése


        

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards