Alla inlägg den 15 april 2010

Av Therése Nording - 15 april 2010 20:43

Ligger i sängen och shoppar lite saker till en lägenhet. Tar allt det som är billigt eftersom jag är snååål. Sen vill jag åka och kolla på tv-apparater och tapeter imorgon men tror ej det hinns. Har ju skola till ca tre och sen ska jag till Stinis på fest på kvällen med alla brudar som jag ej träffat på evigheter, förutom Anjie dåå.

Jag vill i alla fall ha rosa tapeter tror jag. Alla mina tillbehör till en lägenhet är rosa så :D

Imorgon har jag prov, suck. Proven är så galet jobbiga. Ofta man orkar med ca 20 tänkarfrågor. Då är ju huvudet fan helt slut.

Hmm vad har jag gjort idag, vi lekte en lek på skolan i alla fall då man skrev vad man tyckte om alla. Tyckte det var grymt svårt för jag känner ju nästa ingen så jag skrev typ att alla var glada och roliga ;D hehe. Sen har jag kollat på lägenheter och tillbehör med systeryster. Det var kul att hon orkade sitta här med mig. Sen försökte jag bränna en skiva men det funkade fan ej så Alex fick öppna upp min dator och kolla på den.. Gick dock ej att öppna den där saken där cd ska vara så vi blåste bara bort allt jävla damm. Fan vad mycket det var. Men sen var Alex snäll och brände skivan åt mig ;D Alex är min brorsa btw.

Nu blire Ugly Betty, Greys ochhe AOP.. PUSS

  


Min vovve (svarta) och kusinernas

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards