Alla inlägg den 13 april 2010

Av Therése Nording - 13 april 2010 21:20

Jag och Sofie åkte till gullänget för att hämta Anjie och sen skulle vi gå runt höglandssjjön men vi bestämde snabbt att vi skulle börja lugnt och trappa upp ist så vi gick runt lite i gullänget och sen gick vi till ängetskolan och hoppade hage och gungade. Sen på vägen hem blev det rap för hela slanten (h) kanon promenad faktiskt. Nu gäller det bara att man orkar fortsätta med den också.

Såg nyss på How i met your mother. Fan det bästa programmmmet jag vet. Och jag älskar Barney, så jävla naaajs.

Av Therése Nording - 13 april 2010 15:00

Kom precis hem från sjukhuset. Röntgade(?) käken. Det var  jobbigt att ligga stilla så länge :D Jag spännde hela kroppen och höll andan för att vara så stilla som möjligt men det slutade med att jag rörde mig ännu mer. I alla fall lär jag få veta om det är något fel om några dagar och då kommer jag få åka till en bettexpert i sundsvall.

I morse var det en föreläsning av en psykolog. Handlade nästan om samma saker som igår i princip men det var mycket tydligare idag och man fick sig en tankeställare.

Jag älskar vädret idag med så jag tror att jag ska gå på en promenad. Har bestämt att jag ska ta mig ut på en promenad varje dag, får se hur det går så lat som jag är ;D men med lite motivation ska det nog funka. Men hur skaffar man sig motivation då?

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards