Alla inlägg den 14 april 2010

Av Therése Nording - 14 april 2010 20:12

hehe skoja med rubriken. Sitter i alla fall och äter bananer och dricker vatten och kollar på lost.  Kom nyss hem från en timmes promenad med Sofie. Jag älskar att promenera på Nötbolandet för varje gång hittar jag typ alltid ett nytt hus som jag aldrig sett förut. Sofie ch jag hade faktiskt jävligt kul då vi var ute. Vi töntade oss som faan. Typ låtsades att vi gick på catwalk, balenserade på sidräckerna, hjulade, knäppte kort ochrappade såklart mm.

Borde göra läxan nu men jag orkar ej. Det är typ frågor som: vad ska du börja med i ditt liv? Vad ska du sluta med? Vad är ditt mål med livet?

JAG VET INTE, SLUTA FRÅGA. skoja men ärligt så har jag ingen aning och vi ska antagligen redovisa det för hela klassen imorgon. Underbaaaart.

Har varit inne på Anna Skippers hemsida idag också btw och letat efter nyttiga recept (h) ska börja bli lite nyttig så jag mår bättre. Bara jag orkar laga mat så kommer det bli awesomee.

Ett recept från hennes hemsida:

Fruktsallad

En superfrukost för de som inte är så hungriga på morgonen.
Detta laddar dig med vitaminer, nyttiga fettsyror och en del proteiner från yoghurten och nötterna.


Ingredienser:

1 skivat äpple

1 skivat päron

1 skiva banan

1 dl soja yoghurt

1 dl hallon/blåbärsmix

Gör så här:

Skiva frukten och lägg i en skål.
Mixa bären med sojayoghurt och klicka över frukten,

Garnera med hackade nötter.


  

Av Therése Nording - 14 april 2010 16:57

Jag håller på söka lägenhet. Jag hittade en i domsjö nedanför min vän Johanna och hennes kille Oskar. Skulle vara perfekt att bo där och billigt :D Skulle bli grymt glad ifall jag skulle få den lägenheten.  Men sen försöker jag leta lite mera lägenheter på andra ställen om det skulle skita sig. Vet någon vart man kan söka förutom på Öviks hem?


I alla fall tidigare berättade jag ju att vi skulle lyssna på turismen. Jag trodde det skulle bli så jävla kul att lyssna på eftersom jag är intresserad av det men det sög helt ärligt balle. Han pratade om de mest ointressanta sakerna angående turism. Hoppas han ej läser 8-) hehe.


Gjorde nyss en tävling på solresor som jag hittade från Anjies blogg. Men jag fick ej upp den fina bilder som Anjie hade. Inte än i alla fall. Men på tävlingen så ska man skriva vart man vill resa, vem man vill ta med och en anledning till varför man ska få åka. Då kan man vinna en resa ;D Det gäller att man bloggar då man är där. Jag läste dock ej så noga men det var något sånt. Skulle ju sitta fint med en resa alltså :D


    


Bild från när vi var på Grancanaria

Av Therése Nording - 14 april 2010 09:50

Sitter i skolan och gör en nätuppgift .__. Grymt tråkigt. Men klockan tio så ska en person komma och prata om turism. Jag tror det kan bli intressant. Jag tycker turism är riktigt kul.
Har kameran med mig idag så kanske knäpper några bilder.


Måste kila och prata med fröken men skriver då jag kommer hem.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards