Alla inlägg den 4 april 2010

Av Therése Nording - 4 april 2010 19:35

åh är rätt så förbannad på pappa nu :D skulle ju som sagt gå och duscha och då har pappa sprutat bajs spray inne på toan. Anledningen till att det har en sån spray var för att de skulle lura några av deras kompisar någon gång typ?! haha cp. Men i alla fall fick pappa för sig att visa det för mormor nu, så han sprutade det som sagt inne på toan och jag dog nästan då jag skulle duscha, var inte ens någon mening att duscha typ för jag slår vad om att jag luktar bajs nu.  Kul nu när vi ska bort och allt .__. och jag kan inte ens beskriva lukten, den är den vidrigaste ever. Det är så stark bajs lukt. Usch. Värre än någon människa någonsin skulle kunna lukta.  Funderar att spruta lite på sofie och anjie också så jag slipper lukta själv 8-) Tror lukten sitter kvar flera timmar (y) hehehe. nu ska i alla fall vi åka och hämta anjie och malin så skriver då jag är tillbaka ;D puss

Av Therése Nording - 4 april 2010 19:10

Var nyss hos sofie för att kolla på henens kläder som hon inte ville ha kvar, riktigt nöjd blev jag ;D  Fick med mig kanske tio klädplagg.


När jag kom hem från sofie så åt vi en efterrätt som mamma hade gjort, den var grymt god, vet ej riktigt vad det var men. Pappa hade dock gjort så vi fick asstora bitar så nu har jag ont i magen.
Mormor är ju på besök med, det är roligt för det var ett bra tag sedan jag träffade sötmormor.


Sen nu ska jag duscha och sen ska jag och sofie hämta malin och anjie, jag känner att jag är väldigt upptagen den här helgen och inte ens hinner skriva ett vettigt blogginlägg men det kommer väl kanske på kvällarna då jag har varit i skolan för då lär jag inte vara ute och flänga så mycket ;p


I alla fall är det väl bäst att jag skyndar mig för att vi ska åka snart. Men kommer nog hem och sminkar mig efter att vi har hämtat malin och anjie så kanske har tid att skriva något litet då :)


Btw, så är jag bjuden på en fest till stina den 16. Kommer bli skoj :D saknar alla brudar, emilie, hanna, johanna, julia, stina och carro.


  




carro och stina :D

Av Therése Nording - 4 april 2010 17:00

Jag lovade ju att lägga in bilder så fort jag vaknade och jag vaknade i princip nu. Känns riktigt jobbigt, har missat hela dagen .__.  i alla fall är det tur att vi ska hitta på något roligt med moodi och dem ikväll igen ;D


Ialla fall så har jag bilder från festen. Her in lite bilder från middagen senare ikväll :)


Festen var i alla fall riktigt kul. Vi var bara hemma hos sofie hela kvällen, först vi tjejer, elin, jag, anjie, sofie och veronica. Malin var även där ett tag :) Sen kom moodi och gänget, de är så grymt roliga, älskar hänga med dem. Sen kom lilltres, hon kallas lilltres för att när hon och jag var liten så kallade alla barnen oss för stortres och lilltres eftersom jag var äldre än henne. Och det där smeknamnet har hängt med henne ända sedan dess ;p Lilltres hade i alla fall med sig två kompisar, någon omar och linda. Linda var en riktig härlig tjej.


Sen badade vi lite vildmarksbad och pratade och skämde ut oss ;D en perfekt kväll. Tror jag gick hem 5 och somnade 6 eller något ;p



                  






Elin skulle cykla och dricka samtidigt


Stå på ett ben och dricka




Anjie skulle suga av flaskan och dricka samtidigt


Gå på knä och dricka, anjie underhöll även med dans




Trycka ner näsan och dricka 8-)




Dansa som en turk, hehe efe..






Angelica och Moodi




hehe ja

Av Therése Nording - 4 april 2010 02:03

kom nyss hem från omar ;D


först var jag ju på middag med släkten. Vi åt på matcompainet, grymt gott. Och jag fick hålla i min lilla kusin för första gången, hon är så söööt. Sen så skyndade jag mig hem för att gå till sofie och anjie för vi skulle se på film :) vi började se benjamin buttons otroliga liv? skoja vet ej vad den heter.  Sen kom moodi, en annan man och husse. Vi såg lite mer på filmen men sen bestämde vi oss för att byta till the box, men vi såg bara på den i kanske en kvart för sen drog vill till lex och träffade några. Sen begav vi oss till omar och kollade på videos på adam lambert och sen skulle anjie skjutsa hem hennes syrra och jobba imorgon så vi fick lov att dra hem. Så nu funderar jag på att se på greys och sen sova. Har massa bilder nu och lovar att lägga upp alla då jag vaknar ;D


så godnaaatt/ Therése


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards