Alla inlägg den 5 april 2010

Av Therése Nording - 5 april 2010 22:56

Så, nu är jag äntligen hemma igen. Det blev lite längre än beräknat men... Dagen var ialla fall fett skoj faktiskt :) även fast det inte blev någon medeltidsdans för Anjie ;)


Först kollade vi ju på Moodi och gänget då de spelade fotboll i umeå.
Efter fotbollsmatchen som gick sådär för killarna så drog alla på Max och åt. Sen stannade Moodi med oss och hängde tills hans buss gick hem 8. Vi gjorde ej så mycket då vi väntade på Moodis buss utan Sofie och Anjie käkade igen på Mcdonalds och vi åkte lite bil och pratade ;D Jag tog även en massa kort som jag ska försöka visa imorgon.  Har till och med en bild på Anjie med hennes hemliga man 8-) Känner mig dock lite seg med bilderna men idag måste jag sova tidigt för jag har skola. Det är så dåligt att vi ej får något påsklov. Men så kan det vara, hehe.


Men antar att jag kommer kunna skriva mer och intressantare inlägg framöver då jag har skolan och inte är ute med folket så mycket.


Så godnatt&puss/ Therése


  

Av Therése Nording - 5 april 2010 11:21

Okej, nu ska jag sminka  mig och platta håret för vi ska nämligen umeå, jag, sofie, anjie och kanske malin.


Moodi ska nämligen spela fotboll. Sen tyckte anjie att vi skulle gå på medeltids-dans, heheh. skoja.


Synd att det är röd dag annars hade vi ju kunnat shooooppa lite.



Aja måste gå, det är lite bråttom nu. Skriver då jag kommer heem.


  


Bild från Irland. Jag och elliot.
Hehe ser lite galen ut men 8-)

Av Therése Nording - 5 april 2010 03:52

kom nyss hem ifrån pojkarna. Först kollade vi på ett gäng som spelade fotboll på sund skolan och sen drog vi till omar. Dock hade jag grymt ont i magen och var riktigt trött .__. men även fast jag inte är så kul är de såå roliga killar.  De gör dagarna bättre.  Vi lekte i alla fall lite lekar emn mest chillade vi och lyssnade på musik.

Imorgon ska jag, anjie hitta på bus i alla fall.
Är det någon som har en bil att låna ut? ;D

Nu ska jag se på greys och mysa i min rosa morgonrock. Måste även äta en kaka som mamma tvingar mig att äta. Vet dock ej varför :D Hon sa att hon vägrade slänga dem så att jag och alex fick lov att ta en bit var. Det är en lakrtis- och hallonkaka, spännande.


Puss/ Therése

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards