Alla inlägg den 19 april 2010

Av Therése Nording - 19 april 2010 18:47

Har varit och kollat på lägenhet nr 2 idag. Det är samma lägenhet fast i ett anant hus. Denna ligger på våning två. Skulle vara bra om det typ började brinna 8-) Och den här var grymt mycket fräschare. Det var nymålat, nytapeserat, nytt golv och ny toalett. Men den andra var ändå bättre på något vis. Då fick man med stor kyl+frys och micro, vilket kan vara bra så slipper jag köpa det. Sen så var det.. hmm kommer ej på vad det heter, såna man kan dra ner för fönstrerna? :D ni fattar..  Det fanns det ej på den andra lägenheten. Men den lite ofräschare lägenheten går ju alltid att fixa till ;p
Är verkligen supertaggad på att flytta, känns så kul och sen får man ju känna sig lite vuxen också ;D får se hur det går.


Ska snart gå på gåbandet tror jag och efter det så blir det bubbelbad. asnajs.


PUSS


  

Av Therése Nording - 19 april 2010 07:55

Helvete vilken jävla skitmorgon. Inget funkar. Först så kan Sofie ej köra och sen kan jag ej ta någon bil för det finns inga sommardäck på den. Så nu har jag försökt leta ett busskort i hundra år men hittar inget. Kul. Och ingen vill skjutsa mig. och jag är PMSig som fan. Känns som en underbar dag. blabla. måste gå, ska försöka hitta på en lösning. PUSS

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards