Alla inlägg den 8 april 2010

Av Therése Nording - 8 april 2010 16:45

Anjie fråga mig och Sofie om vi ville följa på bio ikväll. Hon ville se instängd 2 ;D eller vad den heter. Sen ska kanske även Malin och Johanna följa. Jag är dock tveksam på om jag orkar. Har riktigt ont i huvudet just nu och vill bara sova. Men ska försöka vara vaken så jag ej somnar sent i natt. Sen måste jag tvätta kläder med ;) Ska ju till Lycksele imorgon och umgås. Det ser jag framemot.
Ska försöka fixa sen med så jag kan lägga upp videos ;p får fråga Anjie hur man gör. 


Längtar tillbakaaa

Av Therése Nording - 8 april 2010 11:54

Sitter i skolan som vanligt, tack och lov är Sofie här idag i alla fall. Vi är lite busiga idag och skrattar massor. Det känns som en bra dag idag ;D I alla fall så har vi lekt en lek "gissa ordet", jag skrev ihop en massa bokstäver i typ en klump sen skulle hon lista ut vilket ord det var.  Tycker hon var mycket duktig faktiskt. Sen så lekade vi "Vars petar jag nu?!" hahah. Jag har en tröja med typ en monster på och då petade jag på olika ställen på monstret och sen gjorde jag läten och hon skulle gissa vart jag petade. Haha märks det att vi har lite att göra?


Vi såg i alla fall en film i morse som heter JAG AB. Riktigt intressant, se den om ni har möjlighet. Vi såg dock bara ett avsnitt men ska se resten någon annan dag. Den handlar om hur man tänker, hur man ska göra i vissa situationer och hur man ska få reda på vilka mål och vad man vill med livet. Det kan ju vara bra för dem som inte vet vad de vill hålla på med i framtiden, jag fick mig i alla fall en bra tankeställare.


Nu har vi rast till ett sen blir det redovisning för vissa och sen måste jag jämföra HMs och Kappahls konsumentupplysningar. Skriver kanske ett inlägg sen om det händer något skoj här annars skriver jag då jag kommer hem.


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards