Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

24/2-11

Av Therése Nording - 24 februari 2011 22:38

Värsta dagen på flera år. Först gick jag till Mumbaitown för att jobba. Det var faktiskt ganska roligt. Jag fick röra på mig och arbeta järnet istf att sitta på en stol på tokyotown. Sen hade jag två egna söta små praoelever som jag fick ta hand om och säga till vad de skulle göra! Det var faktiskt grymt kul. Det påminde mig om när jag praoade. Ibland stod man bara där och kände sig iväg och inte visste vad man skulle göra, precis som dessa tjejer. Jag försökte prata med dem så mycket jag kunde och gav dem massa arbete. Vet ej om det uppskattade det dock eftersom det mest var diskning och städning av kylar och hyllor. hehe. Imorgon ska jag tillbaka och slita mera, känns bra. Men då jag kom hem hade jag fett ont i ryggen och nacken eftersom jag stått på konstiga sätt hela dagen. Och sen hade jag en inlämningsuppgift till engelskan att göra. Vad vill jag med att vänta tills sista minuten hela tiden? Varför fattar man aldrig att det blir så mycket drygare och så mycket sämre gjort? vet inte... Ville bara sova då jag kom hem. Jag hade iaf tur så Sofie hämtade mig från jobbet och jag fick lite hjälp med inlämningen medan hon var här.

Skickade precis in den och känner bara hur värdelös den blev. Halvsov verkligen medan jag gjorde den. Men tänkte egentligen ägna denna dag till att plugga hela dagen men fick veta att ajg skulle jobba igår ju. Så kan skylla lite på det. Men bara lite...

Nu blir det modern family.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése Nording - 10 mars 2012 17:23


haha omg vad min blogg suger. Som vanligt tar jag alltid en paus på flera månader och sen skrivar jag några inlägg sen tar jag en paus igen ;D men ibland händer det ju verkligen inget i mitt liv. Det enda jag gör är att jobba och jobba. Fast nu har j...

Av Therése Nording - 9 december 2011 16:40

Hej. sitter just nu på jobbet. eftersom chefen förbjudit Internet så testar jag från mobilen istället ;D iallafall i veckan så har jag jobbat 12 timmar varje dag, först iss och sen Tokyo. jag känner mig fan döende och vill hem och gråta och sova typ....

Av Therése Nording - 29 november 2011 15:34

Äntligen så är denna arbetsdag över.. Det är verkligen den värsta arbetsdagen någonsin, på mitt schema står det att jag ska jobba 8,6 timmar idag men eftersom jag är vikarie så har jag bara 7 timmar på mig. Tycker det är lite sjukt dock att jag ska v...

Av Therése Nording - 23 november 2011 20:27

Jag bara älskar denna låt som Stinis skickade till mig. Den gör mig på bra humör och mer självsäker. Den är bäst om man har superhög musik ;)Idag har jag såklart jobbat, undrar om de kallar mig för städtant på Baggium?! haha. Sen efter det drog jag o...

Av Therése Nording - 22 november 2011 18:58


Hello.Har inte så mycket att skriva om idag, eller ingen ork rättare sagt. Är svintrött efter dagen. Har varit på jobbet och sen hos Sofie bland annat och precis typ lagt mig i sängen. åh vad jag vill vara ledig i bara en vecka, eller iaf två dagar i...

Ovido - Quiz & Flashcards