Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Therése Nording - 10 februari 2011 23:55

Har varit i Solle med Anjie som sagt. Det gick typ på 5 min hos bett fysiologen och sen gick vi runt på stan och Anjie shoppade loss, bla köpte hon nipples och en toast. Sen var det några killar som följde efter oss så vi gömde oss i olika affärer ett bra tag x) strålande dag. Sen då då vi kom hem vare bara dags för mig att plugga eftersom jag skulle lämna in min inlämningsuppgift ikväll. Började väl sju och skickade nyss in den (y) Som tur var hjälpte Sofie mig och Anjie kollade igenom den med. Tror den kommer bli lika awesome som min första inlämning.  Sipan ringde idag btw med och bad mig jobba imorgon, får se hur det går. Är säkert massa som vill äta sushi så jag måste hjälpa till på den delen. Jag behöver knappt vara där eftersom jag jobbar på vardagar och det ej är så mycket folk som käkar då. Men nu kommer det vara en hel drös... Kommer bli fett spännande och jag är nervööös. SNÄLLA ÄT EJ SUSHI IMORGON. höhö. Nu ska jag se scrubs. Wohooo. Btw Anjie.. jag ljög för dig hihiih puss.


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards