Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Therése Nording - 5 februari 2011 17:27

hello! Just nu så håller Sofie och jag på att färga hennes hår rött ;) tänkte berätta lite om gårdagen och idag.
Igår var vi på sliperiet som sagt och sen åkte vi ett tag på innebandy och sen hängde vi hemma hos Sipan med några killar. Ingen aning om vilka de var förutom Frat då ;D Sipan söta lillebror 8-) Sen åkte jag hem och åt en semla och drack the och sen var det dags att sova för att jag jobbade i morse. Efter jobbet drog jag till mitt andra jobb och åt lite som förra helgen men denna gång var Sofie med. Sen efter det satt SOfie och jag bara och chillade i princip. Inga detaljer ;) Vi spelade nyss in ett videoklipp också (H) försökte vara lite Anjie. Om ni vill se den kan ni gå in på sofieo.bloggplatsen.se.
Nu är det dags att lägga in all hårfärg ;D och melodifestivalen i guess.


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards