Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Therése Nording - 16 februari 2011 15:10






I'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way

Av Therése Nording - 16 februari 2011 14:34

Av Therése Nording - 16 februari 2011 12:05

Vaknade nyss. Förstår inte varför jag kommer ihåg varenda dröm nu på senaste tiden?! Förut har jag aldrig kommit ihåg mina drömmar men nu kommer jag ihåg dem varje natt. Åkte lite karuseller inatt iaf (Y) hehe.
Diego försökte tvinga mig att festa ikväll med han och Staffan så jag tvingade Anjie att festa med oss. Är ej festsugen för 5 öre men har svårt att säga nej också. Men det blir förhoppningsvis skoj. Antagligen så festar vi bara i någons lägenhet för varken jag och Anjie har råd med vin eller inträde. Jag måste spara lite till Alanya och nya alanyakläder sen sa pappa att jag troligtvis kommer få en massa restskatt så. Sen behöver jag ju en ny kamera eftersom min verkar inte återupplivas. Sen har jag massa räkningar och skit. Hatar bo ensam.

    


I usa. Fett svårt att göra en ankmun med chips eller vad det heter :D
Stina var dock proffs som ni ser.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards