Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Therése Nording - 8 februari 2011 21:50

http://kiddlemcriddle.tumblr.com/


Min underhållning om dagarna. Det är stinis tumblr hehe, den är awesome. Kolla in den. Går dock ej att klicka på länken för vet ej hur man gör :( måste fixa deet. SKOJA det gick så klicka på den ;););)

Av Therése Nording - 8 februari 2011 21:21

Stinis bilder (H)


                                                          

Av Therése Nording - 8 februari 2011 14:48

Vaknade rätt tidigt idag. Har varvat mellan att kolla på serier och hitta en så billig resa som möjligt till tres och jennie. Det var en bra morgon! hööh. Snart ska jag dra och handla med Anjiepullan, måste även lämna tillbaka nyckeln från jobbet. Fick stänga igår. Det var inte najs, kom hem typ 23.00 Och medan jag stänger så ringer chefen och säger; kan du stänga igen kassan lite... Den är helt öppen. Då får jag panik för då sitter de och kollar på mig genom övervakningskamrorna hemifrån. Jag blev stressad som fan och kunde inte räkna och allt blev fel. Känslan av att veta att någon stirrade på mig var fett jobbig. Anyway tur att jag snart ska till Alanya. byeee.

  


kan min kamera pls bli fixad av sig själv snart :(:(

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards