Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Therése Nording - 15 februari 2011 21:18

Nä alltså spel är inte min grej. Är för tävlingsinriktad och blir på fett dåligt humör. Det ger bara dålig stämning då jag spelar så ska nog hålla mig ifrån det hädanefter. Men jag gillade att vara banken iaf ;)
Nu blir det scrubs ofc och jag måste göra min dagliga smoothie. Det enda problemet är att jag ej har frukt eller bär så kommer antaligen få göra en på bara mjölk, pulver och linfröolja. Kommer kräkas. Men om man måste så får manväl bara lov.

  

Av Therése Nording - 15 februari 2011 18:04

Redo för monopol! byeee.
värdelös kamera .__.  

Av Therése Nording - 15 februari 2011 16:05

Angelica ringde för ett tag sedan och sa att hon var sugen på att spela monopol, haha. Hon frågade om jag och Sofie ville vara med och spela. Vet inte riktigt vad jag tycker om monopol dock, gillar det egentligen inte alls men var längesedan jag spelade och kan vara kul att umgås. Sen hatar jag egentligen att spela spel för jag kan bli på grymt dåligt humör om jag förlorar, fast det är mest mer i sport ;D
Nu ska jag nog ta en härlig dusch och göra lite hårinpackning. Har märkt att mitt hår har blivit tjockare sedan jag fick alla piller och proteinpulver i julklapp. Fick även proteinshampoo+balsam. Asbraa. Så för er som har tunt hår borde prova dessa:

  

Av Therése Nording - 15 februari 2011 16:01

Började kolla Mr. Sunshine idag. Har bara varit två avsnitt ;D Var en ganska lame början men jag hoppas att den blir bättre :D Chandler från vänner är huvudpersonen... Jag älskar han! hehe.

Av Therése Nording - 15 februari 2011 11:12

Idag vaknade jag upp med en väldig halsont. Känns värdelöst. Men ska ändå ej göra något spec idag så får väl vila upp halsen ;D Det har kommit så många nya serier på ch131.com/ idag så jag ska se på alla dem. Nää har inget vettigt att skriva. Återkommer. Borde kanske fråga om SOfie vill komma och spela tvspel (H) puss.



Av Therése Nording - 15 februari 2011 01:49

  
GODNATT

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards