Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Therése Nording - 18 februari 2011 22:24

Tjobrooo. Har nyss tagit en aslång dusch. Mår inge bra idag alltså. Ser typ silverprickar framför ögonen och är yr och har världens värsta huvudvärk. Har haft huvudvärk i fan en vecka nu. Och det blir inte bättre av att jag är VÄRLDENS hypokondriker. Har inbillat mig det värsta, typ hjärntumör och shit (y) Läste iaf Anjies blogg nyss om alla uteställen. Blev fett peppad till Alanya efter jag läste det :D ni borde kika.
Anjie skulle kanske ut och köra lite bil sen och frågade om jag ville joina. Får se hur det blir, om jag mår bättre så kommer jag lätt följa ;D Blir lite scrubs medan jag vilar upp mig :D

Av Therése Nording - 18 februari 2011 12:20

hello. Vaknade för ett tag sedan för att pappa och farmor ringde och babblade.
Är galet hungrig också men har typ inget i kylskåpet. Kommer måsta göra en äckelsmoothie snart. Sen fick ju jag och Anjie reda på när vi skulle fara till Alanya igår och jag fick genast en massa att tänka på och fixa. Tex om någon vill hyra min lägenhet och vad jag ska göra annars och om man får ta med vissa saker till Turkiet eller inte. Arbetstillstånd och blabla. Och är det någon som vet om man kan köpa ett telefonkort som gör att det blir billigare att ringa från utomlands till Sverige? Vet att det finns att köpa någonstans i Alanya men tänkte ifall det fanns att köpa i Sverige. Sen är jag rätt så nervös att berätta allt detta för bettdoktorn. Hahah han som nyss fixat en skena till mig och vill att jag ska komma till i några månader till och jag kan bara komma två månader till. Hoppas han ej blir sur höhö.
Började btw se på en ny serie igår, Hellcats. Helt ok serie om man ej har något bättre för sig ;D

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards