Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Therése Nording - 12 februari 2011 17:12

Var nyss och åkte skridskor med Johanna och Fenja. Fett kul. Längesedan jag träffade henne och märkte hur mycket jag saknar att att prata med henne. Jag hoppas verkligen hon kan komma och hälsa på i Alanya.

Iaf så igår kom Anjie och sminkade mig och fixade mitt hår. Såg verkligen inte ut som jag nästan. Hon ville testa en "Jennystyle" på mig, ni vet hon i gossipgirl ;p Sen så skulle vi ut och träffa Moodi men det blev ett jävla vel så vi träffade han en sväng på max. Det var kul att träffa han men kändes wierd på något sätt. Vi hade liksom ej så mycket att prata om längre liksom ;D Efter det drog vi en sväng till Martin. Där var det ett gäng killar som såg på hockey. Sofie och Anjie satt och dissade varanda genom sms och jag satt bara åt skrattade typ x) bra kväll x)

Och ikväll blir det som sagt Stina med Carro, Johanna, Emelie. Kommer blir kul, vi ska nog se på filmen Tangled. Den äger hehe.

För tillfället är det något turkiska nummer som ringer mig tusen ggr. Men bara några få signaler för att jag ska ringa upp typ. Dåligt att det ej finns typ turkiska hitta.se. Blir så jävla nyfiken .__.

Aja, ska fixa mig nu (H) hörs då jag kommer hem.

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards