Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Therése Nording - 20 februari 2011 22:39

Tjoo. Såg nyss på big brother. är rätt så besviken faktiskt, alla deltagarna verkar otroligt tråkiga. Fast det kan man ju dock ej veta än så ser väl ;D och är också besviken att det ej var någon snygging med faktiskt.
Har sett klart på alla säsonger av scrubs nu haha. Lite värdelöst för nu har jag inget att göra :D Får nog bli sängen eller någon annan serie som jag sett hundraelva gånger redan. Jag hoppas det händer mer imorgon för denna dag har varit så lame.

Av Therése Nording - 20 februari 2011 14:01

Godmorgon!
Sov väldigt länge idag, kan bero på att jag hade en awesome dröm eller för att ingen ringde och väckte mig som vanligt.
Jag vet inte vad som händer idag riktigt, måste planera lite till Alanya. Jag vet att det är typ två månader kvar men det är bra att vara förberedd och vissa saker måste göras nu. Tex prata med chefen på jobbet osv. Det kommer suga, gillar verkligen det jobbet också och älskar vara på Hägglunds på somrarna men kan ej jobba där forever heller så det är dags att testa något nytt.
Hoppas Anjie slutar tidigt så jag kan diskutera lite med henne (H)



     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards