Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Therése Nording - 9 februari 2011 16:29

Har städat hela dagen. Är grymt stolt över mig själv. Det känns så otroligt skönt att det är rent för en gång skulle. Fast nu orkar jag fan ej göra läxan. Det får vänta tills imorgon. Det är inlämning på fredag ;D Och imorgon ska jaag även till sollefteåför att kolla käken. Ska fråga om Anjie vill följa med kanske :D Orkar fresen ej åka själv. Grymt tråkigt. Ikväll ska iaf Sofie träna att sminka på mig eftersom hon ska till Stockholm och göra slutprov på sin kurs ;D bradagbradag.

  

Av Therése Nording - 9 februari 2011 12:15

Måste bara skriva av mig lite. Är grymt ledsen idag pga av ngt meningslöst faktiskt. Det kändes som min bästa vän var/är grymt arg och sur på mig och det känns som en dålig stämning nu och jag gråter som en galning. För jag och min vän har typ aldrig "bråkat" känns det som och ej om något så värdelöst som ett lån. Jag bryr mig seriöst helt ärligt ej om jag får tillbaka dem bara jag hade kunnat få slippa detta. Det är så inte värt det. Det känns så konstigt. Jag brukar alltid kunna prata med henne och hon gör mig på bättre humör men nu går det inte känns det som. Känns som om jag ej "vågar" höra av mig.. ahh känner mig helt värdelös och vill bara lägga ig ner och sova forever..

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards