Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Therése Nording - 13 februari 2011 23:35

Det har varit en väldigt lång dag idag. Jag har tvättat en massa, har aldrig tvättat så mycket någon gång x) Men nu är både lägenheten ren och kläderna så jag känner mig fräschare än någonsin.
Imorgon så blir det iaf jobb och sen så kanske jag ska hänga med Anjie efter det ;D Hoppas att vi hittar på något skoj!
Ser btw på filmen 127 hours, tycker faktiskt den var bra. Handlar om en kille som fastnar i något "berg" med armen mellan en stenväg och en sten och han försöker ta sig därifrån. Det enda dåliga är att ljudet är kasst, men han pratar ej så mycket så det funkar. Verkar dock ej få se slutet för filmen laddar så segt. Typiskt .__. Någon som vet vad som händer?
Nää nu ska jag ta mig lite te och kanske se på scrubs.





Av Therése Nording - 13 februari 2011 15:03

Ska snart laga middag och kolla på meangirls 2. Hoppas den är likabra som ettan, men tveksamt. Efter det har jag tvättid till klockan tio. När det är tvättid hatar jag att bo på 8:onde våningen. Upp och ner varje halvtimme. Snacka om drygt.

Av Therése Nording - 13 februari 2011 12:12

Vaknade nyss med huvudvärk och nackvärk. Toppen. Iaf så drömde jag en hemsk dröm inatt och var alldeles förstörd då jag vaknade. Drömde att mamma, pappa och brorsan hade dött och jag grät typ hela drömmen. Tur att det bara var en dröm.
Nu ska jag vila huvudet innan det blir till att tvätta. Får se om Sofie skulle komma förbi något idag med ;D


jag och syrran  

Av Therése Nording - 13 februari 2011 00:02

Hej! kom nyss hem från Stinis. Jag hade faktiskt en awesome time. Synd att det blev lite tidig hemgån bara :p Nu har jag grymt tråkigt. Vet ej någon skjuts som kan ta mig till Martin heller så det blir nog scrubs. Likabraa.
Iaf så började kvällen hos Stina med att hon bjöd på en asgod middag och underbart efterrätt. Sen såg vi på Tangled och åt godis. Efter det så blev det spel, kommer ej ihåg vad spelen heter men de var galet roliga. Det blev många skratt under kvällen och det var roligt att hänga med Emilie, Johanna och Carro eftersom det var längesedan jag såg dem. Och jag blir alltid glad av att träffa Stinis så :D

     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards