Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

23/2-11

Av Therése Nording - 23 februari 2011 21:20

Åh vilken dag. Först var jag på stan med Sofie. Hon köpte snygga kläder och jag bara strosade efter. Sen såg jag min drömman som jag ej sett på flera månader haha. Men blev inte glad bara irriterad eftersom jag var sliten. Sen drog jag till jobbet och hade dödstråkigt i 5 timmar.  Såg dock min nya drömman ist. Men såklart då jag skulle prata fick jag fram ett pipande hej och vågade inte kolla på han något mer. Han hade iaf brunt hår och skägg. haha han var perfekt.
Efter det bad chefen mig köra hans bil till Mumbai town, jag som aldrig kan säga nej sa ja. Det var det VÄRSTA jag varit med om seriöst. Det var något fel på bilen och den gasade av sig själv, jag nådde inte till pedalerna elelr vad det het och det var ingen värme och jag kunde inte se hur snabbt jag körde. Det gör jag aldrig om. Men var lite glad på chefen eftersom han gett mig ett till jobb på Mumbai town för att städa. Behöver alla pengar jag kan få inför Alanya med alla saker jag vill köpa och fixa inför resan.

En sak ajg hatar med att jag ska åka till Alanya är att jag måste sluta på ISS. Älskar verkligen att jobba där, speciellt på somrarna då jag får vara på Hägglunds BAE. Det är som en labyrint när man ska jobba där och man träffar alltid massa människor. Jag hoppas det nya jobbet är värt det ;D Men antagligen.

Efter jag lämnat bilen så fick jag gå hem i detta kalla väder. Kände inte mina ben efter tio meter. Fyfyfy. Vädret i Alanya är också en fördel (Y)

Nu blir det äntligen "mat" och sen alla serier jag inte han se imorse med lite the. Puss!

  


Nya drömkillen såg typ ut så ;););) fast med mörkare hår.

 
 
Josie

Josie

24 februari 2011 17:20

Tror att du och Angelica kommer få det så jävla kul i Alanya, vilken upplevelse alltså. Hur länge blir ni där? :}

Vad är det du jobbar med på Hägglunds förresten? :}

http://thejosie.blogg.se

Therése Nording

24 februari 2011 19:35

Tror jag med:D hoppas det iaf. Vi blir där ca 5-6 månader ;D beror på hur mycket vi trivs.

Jobbar ej där längre men då jag jobbade där så städade jag haha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése Nording - 10 mars 2012 17:23


haha omg vad min blogg suger. Som vanligt tar jag alltid en paus på flera månader och sen skrivar jag några inlägg sen tar jag en paus igen ;D men ibland händer det ju verkligen inget i mitt liv. Det enda jag gör är att jobba och jobba. Fast nu har j...

Av Therése Nording - 9 december 2011 16:40

Hej. sitter just nu på jobbet. eftersom chefen förbjudit Internet så testar jag från mobilen istället ;D iallafall i veckan så har jag jobbat 12 timmar varje dag, först iss och sen Tokyo. jag känner mig fan döende och vill hem och gråta och sova typ....

Av Therése Nording - 29 november 2011 15:34

Äntligen så är denna arbetsdag över.. Det är verkligen den värsta arbetsdagen någonsin, på mitt schema står det att jag ska jobba 8,6 timmar idag men eftersom jag är vikarie så har jag bara 7 timmar på mig. Tycker det är lite sjukt dock att jag ska v...

Av Therése Nording - 23 november 2011 20:27

Jag bara älskar denna låt som Stinis skickade till mig. Den gör mig på bra humör och mer självsäker. Den är bäst om man har superhög musik ;)Idag har jag såklart jobbat, undrar om de kallar mig för städtant på Baggium?! haha. Sen efter det drog jag o...

Av Therése Nording - 22 november 2011 18:58


Hello.Har inte så mycket att skriva om idag, eller ingen ork rättare sagt. Är svintrött efter dagen. Har varit på jobbet och sen hos Sofie bland annat och precis typ lagt mig i sängen. åh vad jag vill vara ledig i bara en vecka, eller iaf två dagar i...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards